Anonym bruker Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Det utlyses en informasjonsrådgiver stilling på min arbeidsplass i disse dager, og jeg har litt lyst til å søke denne - er litt lei jobben min, og kunne tenkt meg å jobbe litt i den retningen.. (Altså informasjonsarbeid, kommunikasjon osv..) Men,men jeg har ingen formell kompetanse på området - kun littegranne erfaring fra prosjekter jeg har vært involvert i! Er det teit å søke da? Blir det er vanskelig situasjon om jeg søker og ikke får jobben - jeg tenker da i forhold til å fortsette i den gamle jobben! Forholdsvis liten arbeidsplass - ca 20 ansatte, så vanskelig å holde hemmelig liksom.. Anonym poster: 7b29ade53de068d5f2b9ad5fff923a3d
humlesurr Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Søk i vei, det er helt vanlig! Og mener du at dine personlige egenskaper veier opp mot manglende kompetanse, så er det større sjans for å få en slik stilling innad i bedriften der de kjenner deg, og mest sansynlig også dine egenskaper. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå