Gå til innhold

Gaaad, skravlebøtte på 3mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Luxusproblem! vi har vært så heldige å fått en god og herlig baby i hus, hun er veldig blid og fornøyd, veldig blid og fornøyd.. Spesielt mellom kl 4-7. Da går skravla i ett, og babler og kurrer og hoier. Puppen bare blåser hun på og tutten spytter hun ut i en fart. Hun er like blid på dagen og sover mye powernapping. Og gråter nesten aldri. Men hvordan få all denne lyden bort når det er natt? Det er jo kjempe morsomt å høre på, men etter snart 2uker med det er vi litt trette her. Tips?

Anonym poster: 27e948a35416855009929a75f4af1684

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, så herlig. Dere får sove annenhver natt med ørepropper.

Anonym poster: 3c9dae88deb596c501b0e7df5ca0e9fa

Skrevet

Ha ha , det er ikke lett å stoppe ! Dere må nok bare følge tips om ørepropper :)

Så utrolig skjønn da:)

Skrevet

Legge ungen på eget rom?

Skrevet

Hehe, ja kanskje vi skal bruke ørepropper? Litt tidlig å legge på eget rom synes jeg i forhold til amming og slikt. Dessuten hadde vi hørt henne over babycsll i stedet for..:) Mannen jobber så han hjelper til i helgene på morningen så jeg får sove frampå litt ene dagen og han den andre. :)

Anonym poster: 27e948a35416855009929a75f4af1684

Skrevet

Hvis dette er det største problemet dere har ville jeg vært fornøyd!

Mannen får sove med ørepropper, du får sove når babyen sover. 4-7 er jo bare tre timer, de tar du igjen i løpet av dagen når hun powernapper - den teknikker funker for voksne også. ;)

Anonym poster: 3984e0a0e0bd69980477ac84cfe70abc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...