Gå til innhold

Menn som lager vafler- avmaskuliniserende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det syns jeg

Anonym poster: 9e1c4e2c0e1973308d485f97d5649b95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg

Nix! Alle pappaer må kunne lage vafler!

Anonym poster: 2a93c835dcc7ca497971f9db799cfd58

Skrevet

Hahaha, nei. Trivelig og et bra farsemne :).

Anonym poster: 77b6587311111dbde3861519b0ee4e6f

Skrevet

Vi har ikke vaffeljern engang.

Kan ikke fordra vafler.

Anonym poster: 6866318add1eda14caa2b5a7228c8a8e

Skrevet

Jarle kan lage vafler. What a lady.

Skrevet

Jeg lager verken pannekaker eller vafler det står mannen for. Jeg liker det ikke... Vafler og pannekaker altså. Han liker jeg! ;)

Skrevet

Hjelpe meg! Min mann er så mye mann at han ikke avmaskuliniseres av sånne filleting som vaffellaging.

Jeg er forresten også så mye kvinne at jeg ikke maskuliniseres av å skifte dekk på bilen og grille kjøtt (begge deler er dritgod på).

Skrevet

Hjelpe meg! Min mann er så mye mann at han ikke avmaskuliniseres av sånne filleting som vaffellaging.

Jeg er forresten også så mye kvinne at jeg ikke maskuliniseres av å skifte dekk på bilen og grille kjøtt (begge deler er dritgod på).

Greit nok for en mann som er såpass maskulin ellers, men for dem som ikke er "like mye mann" i utgangspunktet, blir ting som bare noe som bygger opp under det inntrykket. Det er ikke mye maskulint å stå på kjøkkenet med forkle og steke vafler, akkurat som det ikke er maskulint å svinse rundt i huset med støvklut eller å grine når man ser film. Slike ting påvirker det totale inntrykket man får av en mann.

Anonym poster: a200f1db852805a88bc6d5e3a86105a8

Skrevet

Maskulinitet for meg er å være mann nok til å kunne gå med rosa skjorte, være med barna, gjøre husarbeid og andre ting som folk som deg ser på som dameting uten å bli brydd eller mindre mann av det!

DET er MENN det!

Skrevet

Absolutt ikke!

En av de positive sidene mannen min viste frem, før vi ble sammen, var å bake en kake til takk til noen venner. Han steker ikke akkurat ofte vafler men er flink på kjøkkenet generelt.

Han kan gråte over rørende øyeblikk på tv, gå med den skikkelig jentete stelleveska uten å bry seg og er utrolig omsorgsfull.

Lite maskulin? Absolutt ikke! Han er voksen, trygg og rolig. Kan da være bajas, men trenger ikke vise seg frem hele tiden. Trygg i sin maskulinitet og trenger ikke bevise at han er mann. Det ser du ved første øyekast ;-) Det er sexy og mandig!

Super macho menn derimot... Det er skikkelig turn off. Men hver sin smak.

Anonym poster: 58a682b8de0d4d4f2bfbfb18f89a4574

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...