Gå til innhold

Makka Pakka

eplekart11&snørose14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 20 mnd som nesten ikke snakker om annet.. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe makka pakka-kosedyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dem selger det i lekebutikker. Tror jeg har sett det på BR leker.

Google:-)

Skrevet (endret)

Sy.. Utgår med fanfare! Jeg syr gardiner til barnerommet, lystette med Cars-figurer på. Tenkte at gardiner må være steg 1 i symaskinsertifikatet. Men så absolutt ikke! Glatt og tungt polyesterstoff som strykejernet ikke biter på, sklir under knappenåler, statisk så alle hybelkaniner fra stua henger fast / og slik fortsetter det. Jeg får høye skuldre av syying :-p

Grøsser ved tanken av å sy noe i 3D!

Men takk for forslag - har du kanskje noe tips ang gardinsying?

Skal Google videre på makka pakka-kos, har ikke funnet noen nettbutikk som har enda :-)

Endret av eplekart11
Skrevet

Selges i lekebutikker

Anonym poster: 214b4fd8acc0117a3acb53c033841e19

Skrevet

De er vanskelige å få tak i da man har stoppet produksjonen. Men var på Extraleker i dag på Slependen (ved siden av IKEA) som hadde 3 av Makkapakka kosedyr igjen til 299,-.

Anonym poster: 24535c178dd18729ca7ff3631acd88b4

Skrevet

ebay selger alt av drømmehagen serien.

Skrevet

Du kan få en makka pakka av meg!

Skrevet

...har akkurat gitt en til loppis, hvis du hadde spurt tidligere i uken så hadde du glatt fått den

Skrevet

Haha, min gutt på 22 mån elsker også Makka Pakka. Drømmehagen heter bare Makka Pakka her! :)

Skrevet

Har en helt ny i orginaleske makka pakka som synger og lager lyder ;) jenta mi elsker makka pakka. Prøvde å finne en over alt, men de blir ikke produsert lenger, men fant til slutt på ebay. De er mer sjeldne, men hvis du bare vil ha et kosedyr så er det ikke så vanskelig å finne på ebay. Hvis du er interessert i å kjøpe den syngende makka pakkaen så send meg en pm ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...