Gå til innhold

Andre med "dødsangst" pga barn/barnene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som har der sånn? I den siste tida tenker jg så mye på døden og er så redd for å dø ift min lille hjerteknuser på 2 år. Det er liksom så forferdelig med denne tanken titt og ofte. Redd for at jg skal dø fra henne og alle tanker rundt det.

Anonym poster: ade401908d03402eee9d18dc3a9473a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det at livet til barnet/eventuelt barna mine fortsatt vil være godt etter at jeg går bort.

De har fortsatt far, mormor, morfar, farmor tanter onkler og kusiner som er glad i dem.

Selvfølgelig kan ingen erstatte mamma, men barna hadde fortsatt fått muligheten til å vokse opp og bli et vellykket menneske med tanke på hvor godt det ville blitt ivaretatt og hjulpet selv om jeg døde.

Skrevet

Ja vil ikke si dødsangst kanskje, men livredd for å dø. Kan ikke la bf oppdra barnet fordi han ikke er skikka til det ( og det har også bv bekrefta). Så jeg har sikra mitt barn en trygg oppvekst om jeg skulle dø ved å skrive mitt ønske og krav ifh barnet om jeg skulle dø. Med vitner. Så krysser jeg fingrene for at jeg lever i noen år til ;-)

Skrevet

Kanskje lurt på tenke på å sikre seg, tilfelle du skulle dø? Hvem skal ha barnet? Er dere forsikret? Osv. Det synes jeg hjalp for meg iallfall, å vite at det skal gå bra uten meg her.

PS: det skrives barna, eller ungene.

Anonym poster: 4a8fe0a4ca7df635364ebb93865bffbe

Skrevet

Ja, jeg ble ganske syk i barselstiden og opplevde plutselig en enorm dødsangst.

Skrevet

Ja jeg har dødsangst. Min lille stjerne er bare 20 mnd og er så redd for å dø slik at han ikke skal huske meg. Samtidig som at bf ikke bryr seg stort og er redd for at han skal få ansvaret men han har sagt at mads kan bli his søsteren min.

Kan jeg gå til advokat og få de til å skrive dette og få han til å signere?

Anonym poster: ca3549bbdfadff1d3821c8a4c2d1d3bf

Skrevet

Jeg fikk det etter mitt første barn. Ble livredd for alt. Det å kjøre bil ble plutselig kjempefarlig feks. Det gikk seg til etterhvert, men kan enda kjenne at tanken gir meg hjertebank og gjør meg stresset. Prøver og ikke tenke for mye på det, sannsynligheten for at det skjer er mye mindre enn at det går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...