Gå til innhold

Bare nyggerrig. Hvor ofte hører dere fra venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meldte med en venninne på onsdag. Ikke hørt fra noen siden det. Uten om x ang barna. Er enslig så føler gjerne ekstra på dette. Hvordan er det med dere andre?

Anonym poster: f11c19eea3d89f329fc4ac013140b9a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Min beste venninne hører jeg fra stort sett hver dag.

De andre nære og gode venninnene mine hører jeg fra minst en gang i uka, og som regel oftere. Stikker innom og tar en kaffe, vi triller turer, eller spiser lunsj sammen. Jeg er i permisjon da, og jeg vet at når jeg er tilbake på jobb så blir det litt sjeldnere. Vi sender så og si aldri sms... Vi bare ringer.

Det er ofte sånne "down-perioder" også, og da er det viktig å ta kontakt selv også :)

Endret av Har en farlig sexy mann
Skrevet

Stort sett hver dag. Men tar jo mye kontakt selv også.

Skrevet

Flere?

Skrevet

Jeg har flere ganger i uka, nesten daglig kontakt med venner over nett. Mange som bor spredt rundt så ser dem sjeldent. Ellers må jeg si det er temmelig stille på tlf. Og besøksfronten er laber. Føler meg også ensom i min ensomme tilværelse etter jobb, og etter barn er i seng.

Skrevet

Har tre-fire gode venner. Vi bor et par timers kjøring fra hverandre alle sammen, så sees ikke så ofte. Vi snakkes fra en gang uka til kanskje hver tredje:). Ikke så mye, men vi vet vi har hverandre, har vært venner siden barndommen.

Skrevet

Varierer veldig. Min bestevenninne snakker jeg med stort sett daglig. Ellers varierer det fra ukentlig til annenhver måned. Nå bor jeg i utlandet om dagen da, normalt sett ville det nok vært oftere.

Anonym poster: 66d7ea088bbe3a0cf6c21682adcac6ac

Skrevet

Etter at jeg ble singel, så hører jeg aldri noe fra noen. Har prøvd å opprettholde kontakten, men det er visst ikke attraktivt å være beskjent av en alenemamma.

Er vel kun hvis de ikke har noe bedre å ta seg til, så sånn ca 2-4 ganger i året får jeg en melding..

Føles bittert, har alltid stillt opp for mine venner , og barna deres.. Når jeg selv ble mor, singel og ble alvorlig syk, så forsvant alle de "gode " vennene:(

Det er parfester som er i skuddet hos mine 40 årige veninner..og da passer jo ikke jeg inn, for jeg har jo ingen partner..

Anonym poster: 7009e7f2e9b50d8482e40aa092a59d63

Skrevet

Etter at jeg ble singel, så hører jeg aldri noe fra noen. Har prøvd å opprettholde kontakten, men det er visst ikke attraktivt å være beskjent av en alenemamma.

Er vel kun hvis de ikke har noe bedre å ta seg til, så sånn ca 2-4 ganger i året får jeg en melding..

Føles bittert, har alltid stillt opp for mine venner , og barna deres.. Når jeg selv ble mor, singel og ble alvorlig syk, så forsvant alle de "gode " vennene:(

Det er parfester som er i skuddet hos mine 40 årige veninner..og da passer jo ikke jeg inn, for jeg har jo ingen partner..

Anonym poster: 7009e7f2e9b50d8482e40aa092a59d63

Ikke kjekt. Blir litt sånn her og. I begynnelsen hørte jeg ganske ofte fra folk, men nå er det liksom gammelt nytt. :( Og folk konsentrerer seg om familien sin virker det som.

Skrevet

egentlig aldri, har ikke venner her, bodd her i 13 år men nei....er gamle hjemkommunen min etter å ha bodd borte en del år. trist egentlig.....

Anonym poster: ba10e31a6d435ba72b9b127d21265e49

Skrevet

Jeg synes det er frekt å ikke svare på meldinger... tenker at man burde klare å svare i løpet av dagen, eller senest dagen etter.

Heldigvis så trenger jeg ikke snakke med venner daglig, det hadde jeg ikke orka. Men noen snakker jeg med kanskje en gang i uka eller sjeldnere på telefon. Andre hører jeg fra kanskje 1 gang i måneden, for å avtale besøk e.l. Passer meg utmerket, har ikke behov for noe mer. Men kan jo være jeg sender en melding bare for å høre hvordan det går eller lurer på noe, da forventer jeg svar, og det får jeg stort sett. Har ikke mange venner da, men noen få som jeg kjenner godt og har gode forhold til, og noen pga jevngamle barn. Jeg er ikke i permisjon, den tiden hadde jeg hyppigere kontakt, med folk i samme situasjon som jeg møtte på dagtid, så det ble annerledes.

Anonym poster: 25269b5e428914b5f147f1c2b2b19246

Gjest Antarctica
Skrevet

To venninner tok plutselig kontakt på likt i dag, og jeg hadde ikke tid til å møte noen av dem :(

Synd, for jeg har ikke vært i kontakt med dem siden før påske. Men det er like mye min egen skyld, vi er travle damer.

Hører ikke daglig fra venner. Men kjenner ikke behov for det heller. Ukentlig er mer enn nok, i den fasen av livet som jeg er nå.

Skrevet

Ikke så ofte her heller. Kanskje et par ganger i mnd. Det føles litt sårt og trist:(

Anonym poster: c1f2b98bb4c6181d0301d69360b249c2

Skrevet

Veldig ettersom, noen venninner snakker jeg med et par ganger i året, mens andre kan jeg snakke med opptil 3-4 ganger i uka -i perioder.

Travelt med full jobb, barn og alt :-/

Skrevet

Jeg synes det er frekt å ikke svare på meldinger... tenker at man burde klare å svare i løpet av dagen, eller senest dagen etter.

Heldigvis så trenger jeg ikke snakke med venner daglig, det hadde jeg ikke orka. Men noen snakker jeg med kanskje en gang i uka eller sjeldnere på telefon. Andre hører jeg fra kanskje 1 gang i måneden, for å avtale besøk e.l. Passer meg utmerket, har ikke behov for noe mer. Men kan jo være jeg sender en melding bare for å høre hvordan det går eller lurer på noe, da forventer jeg svar, og det får jeg stort sett. Har ikke mange venner da, men noen få som jeg kjenner godt og har gode forhold til, og noen pga jevngamle barn. Jeg er ikke i permisjon, den tiden hadde jeg hyppigere kontakt, med folk i samme situasjon som jeg møtte på dagtid, så det ble annerledes.

Enig der, tar et min å svare på en melding..

Skrevet

Nr 11 igjen, jeg leste at du hadde sendt melding på onsdag og enda ikke hørt noe. Men det var vel ikke det du skrev. Hadde dere kontakt for 2 dager siden så synes jeg ikke det er lenge siden dere hadde kontakt ;) Jeg melder iallfall ikke venner daglig.

Skrevet

Hvis man har større behov for mer sosial kontakt enn det blir med de vennene man har, så hva med å skaffe seg større nettverk? Flere å fordele tiden på :)

Skrevet

5-6 ganger om dagen. Noen dager mindre, og noen ganger flere.

Enten fordi de bare vil snakke, eller for å finne på noe.

Anonym poster: 1289172cae323bc924f45729b1d5e03a

Skrevet

En gang i måneden per venninne ca, dvs ca 3-4 stk. Også en som jeg chatter med fra en gang i uka til daglig. Treffer de stortsett hver 2.mnd alle sammen. Passer meg finfint, jeg liker hjemmekos:)

Skrevet

Jeg hører aldri noe fra mine venner,om ikke jeg tar kontakt på sms el facebook,ringe gjør jeg ikke lenger...for hver gang jeg har ringt passer det aldri å prate,så skal de ringe oppigjen men det skjer aldri..så da blir det med sms og facebook

Anonym poster: 2d1ce89cb086bb6842a820fb02e8cfed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...