Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 JEG har klart å gå ned i vekt! Har hele mitt liv vært litt tynnere enn slank. Frem til for 2år siden, da jeg ble langtidssykmeldt fra jobben. Da begynte jeg gradvis å legge på meg. La på meg litt over 10kg. For under 2 uker siden bestemte jeg meg for at nok er nok, og begynte å trene samt spise riktigere. Har gått ned 2kg på under 2 uker. Hadde ikke trodd det skulle være så "enkelt" så nå er jeg i ekstase. Kjempemoro Vil ned mer, og forstår jo at det sikkert blir vanskeligere... men likevel- stolt av meg selv! Anonym poster: 8d5a8e51ec33fdcdc8069f2b6ef8c2b3
Serepta Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Så bra ! Ingenting er bedre enn så se resultater av innsatsen.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Nei, virkelig ikke! Og hadde trodd det skulle ta mye lenger tid, så jeg ble utrolig motivert da jeg så tallene idag Vil bare trene masse mer, og se hva mer jeg kan utrette. Hadde ikke trodd det skulle være så moro å være på slankern Anonym poster: 8d5a8e51ec33fdcdc8069f2b6ef8c2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå