Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Hva gjør man da? Tilleggsprevensjon? Hvor lenge varer p-sprøyten? "Farlig" å ta den uten å sjekke for graviditet? Anonym poster: 17e0045bd6c0c12f5f605fd3c84c3d07
Caprica Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Den henger i godt over 3 mnd, så med mindre du har gått veldig lenge over ville jeg ikke bekymret meg! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Good! Er snakk om 1-2 uker.. Har det noe å si at det er sprøyte nr 2 som skal tas? Anonym poster: 17e0045bd6c0c12f5f605fd3c84c3d07
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Ville nok brukt ekstra beskyttelse. En veninne av meg, tok den 14 dager for sent, hun ble ufrivillig gravid.. Anonym poster: 0679969d9fb77efed71b53ec726da655
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 Ja, sikkert lurt.. Hadde klart et barn til men veldig dårlig timing i så fall.. Har ikke hatt mulighet til å ta sprøyten enda så blir litt stresset og redd for å evt skade barnet hvis jeg tar ny sprøyte hvis jeg feks er gravid uten å vite det.. Er det 3 mnd mellom eller 90 dager eller uker det skal gå mellom? Har hørt så mye forskjellig... Takk for svar alle Anonym poster: 17e0045bd6c0c12f5f605fd3c84c3d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå