Gå til innhold

hu astrid smedplass..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vakker jente! Sukk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg sett ca halvannen episode av Idol i år, så burde kanskje ikke uttalt meg ;) Men etter min mening så kunne de bare droppe de andre og gi henne seieren allerede :P

Skrevet

Hun er fantastisk pen og for en stemme :-)

Anonym poster: 7309e85c335d74140cfd5bf0f5a62f88

Gjest meg&mini
Skrevet

Enig.. Vinner ikke hun, vet ikke jeg:)

Skrevet

Enig med begge to! Hun er nydelig og en fantastisk sanger/artist! :)

Skrevet

Veel, her må jeg si at flinke Astrid Sugaren er mer my cup of tea. Synes hun andre Astrid er oppskrytt så det holder.

Anonym poster: 700a7e73030488a1987cb7fa986c87e0

Skrevet

Hun er nydelig. Jeg klarer ikke la være å se på henne. Hun har et hypnotiserende utseende/blikk.

Anonym poster: a886a7bbfebb9e51952c3e4797667ab6

Skrevet

Hun har et fantastisk talent og en utrolig tilstedeværelse på scenen...16 år!! wow.

Anonym poster: b4d7f125e5cb236127402b9165f0fe49

Skrevet

Heier på begge Astrid'ene, men frk Smeplass tok min 1.plass den gangen hun sang The Killers- sangen.

Skrevet

Sugaren suger balle!!!!

Anonym poster: 578fed5df61516d73f58d8f8569a5424

Skrevet

Jaaa og flink selvfølgelig.. men hun har så utstråling så jeg blir sittende å glane:p hehe

Skrevet

Men ja.. haha.. hu Sugaren føler jeg mangler en fiolin. Måten hun står og rører på seg når hun synger:p thihi

Skrevet

Liker henne ikke i det hele tatt. Søt jente og utstråling så det holder. Men syns det er forferdelig å høre på hver gang hun synger....og så er det klin likt hver gang.

Skrevet

Hun er fantastisk nydelig, og har det største talentet etter min mening. Hun viser så stor musikalitet at jeg egentlig ikke syns hun hører hjemme i konkurransen. Det er jo fint at hun får vist seg frem, men jeg håper hun ikke vinner, så hun får brutt ut av Idol-stempelet og drevet med "sin greie".

Skrevet

syns ikke hun er sæ flink jeg. lite kraft i stemmen. mer som en flink 9 åring. ren og søt stemme.

Skrevet

Hun er pen, men jeg liker virkelig ikke stemmen hennes. Heier på Sugaren eller Eirik.

Anonym poster: bfe9bce16da2978359092c40cc4dff0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...