Gå til innhold

Kom i form, fort som faen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag gikk jeg på trening, fordi jeg har trent litt lite i det siste, og det går ut over kondisen, og igjen evnen til å kjøre gode timer selv. Da fikk jeg vite at jeg måtte ha en aerboictime torsdag. Det er jo gøy, men to år tror jeg siden jeg kjørte aerobic sist fast, så da måtte jeg øve onsdag, det ble to timer da, og så en time torsdag, som gikk kjempefint, og så min vanlige time i dag. puh. Fra 1 til 4 økter er tøffe tak. Og i tillegg har jeg gått hjem fra jobb hver dag..

 

Men jeg merker forskjell i formen da. :) og det er jo grisegøy å være treningsinnstruktør da. Veldig takknemlig jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...