frk Nilsen Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Kjolen er på, pizza i ovnen og straks kommer det en fyldig, mørkerød italiener på besøk Ønsker alle flotte krangledamer en finfin fredag!
Patetica fåkksi Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Jeg tenkte "He-heeeey, ikke bare jeg som får besøk av fyldige mørke menn! Bra, jeg er ikke den eneste skjøga her!" også innså jeg at det var snakk om vin, og at dere andre sikkert levert veldig anstendige liv en fredagskveld. :-/
frk Nilsen Skrevet 12. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2013 ...utover kvelden er det mulig han blir dumpet til fordel for en kraftig spanjol
Gjest sug lut Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Anstendighet er mangel på anledning, kjære Ape Tit. Her bobler pizzasausen.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 Nå kjente jeg at jeg ble en smule misunnelig på deres pizza. Her er mannen borte, så jeg skulle lage litt enkel pasta til ungene og meg selv. Men eldste var dårlig i magen, så her ble det tørt brød til middag. Og nå er begge ungene i seng, så da blir det ikke så lett å komme seg ut for å handle inn noe godt. (hvis noen befinner seg i nærheten er det lov å komme innom med pizza eller sjokolade!)
frk Nilsen Skrevet 12. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2013 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men hvis du holder hus i nabolaget mitt så kommer jeg gjerne bortover med vin, sjokolade og pizza!
ms.Pond Skrevet 12. april 2013 #7 Skrevet 12. april 2013 Ønsker meg pizza! Men ser for meg at jeg ender opp med ostesmørbrød. Et skikkelig fett og usunt et. Og en snasen chilener.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. april 2013 #8 Skrevet 12. april 2013 Kjolen er på, pizza i ovnen og straks kommer det en fyldig, mørkerød italiener på besøk Ønsker alle flotte krangledamer en finfin fredag! Pizzaen er spist, og fredag er joggebuksekveld nr 1. Og litt senere kommer det en sur tørr fransk en på besøk. Synes kanskje ikke min kveld hadde samme schvung som din? Ikke har jeg BH heller. Eller truse for den saks skyld.. men det er bare praktisk om jeg blir litt tøytete av vinen?
frk Nilsen Skrevet 12. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2013 Kjolen er på, pizza i ovnen og straks kommer det en fyldig, mørkerød italiener på besøk Ønsker alle flotte krangledamer en finfin fredag! Pizzaen er spist, og fredag er joggebuksekveld nr 1. Og litt senere kommer det en sur tørr fransk en på besøk. Synes kanskje ikke min kveld hadde samme schvung som din? Ikke har jeg BH heller. Eller truse for den saks skyld.. men det er bare praktisk om jeg blir litt tøytete av vinen? Har ny, dyr og verdens mest behagelige BH fra Change så den blir på! Mulig trusa faller etter litt vin, men BH`n blir på! Enn at jeg skulle bli lykkelig av en ny BH?
Gjest Nerdens'mus Skrevet 12. april 2013 #10 Skrevet 12. april 2013 Fajitas er spist vann drikkes og sjokolade spises.
LanzaroteJenta Skrevet 12. april 2013 #11 Skrevet 12. april 2013 Her har vi gjort noe nytt i kveld. Vi var på familiesamlig på sjømannskirken. Faktisk litt artig å se at det bor andre nordmenn her som man aldri har sett Vi fikk servert lapskaus og eplekake med krem og så ble det litt synging for barna, og leker og greier. Helt ok, faktisk. Det beste var nesten at poden sovnet i bilen på veien hjem, og da slapp jeg jobben med "lære å sove selv" som tar uhorvelig lang tid, og for å ikke snakke om energi og tålmodighet. Sitter nå med en kopp varm sjokolade og går igjennom årets Eurovisionfinalister. Jepp! Jeg kommer ut av skapet! Jeg er STOR Eurovison fan Faboulastic!
Anne-B. Skrevet 13. april 2013 #12 Skrevet 13. april 2013 Kjolen er på, pizza i ovnen og straks kommer det en fyldig, mørkerød italiener på besøk Ønsker alle flotte krangledamer en finfin fredag! Pizzaen er spist, og fredag er joggebuksekveld nr 1. Og litt senere kommer det en sur tørr fransk en på besøk. Synes kanskje ikke min kveld hadde samme schvung som din? Ikke har jeg BH heller. Eller truse for den saks skyld.. men det er bare praktisk om jeg blir litt tøytete av vinen? Har ny, dyr og verdens mest behagelige BH fra Change så den blir på! Mulig trusa faller etter litt vin, men BH`n blir på! Enn at jeg skulle bli lykkelig av en ny BH? Enn det, det skjønner jeg godt. En god bh er halve dagsformen, det.
Gjest amandine Skrevet 13. april 2013 #13 Skrevet 13. april 2013 Fredag kveld som søndag kveld er jobb... Men lørdag kveld- pizza spist, sjokolade foreløpig unngått- og italieneren er rett rundt hjørnet! Jeg har til og med akkurat lest avisen!
Patetica fåkksi Skrevet 13. april 2013 #14 Skrevet 13. april 2013 I kveld er det jeg som kan briefe med spanjol på besøk. Han er ikke rund, og ikke tørr. Men ganske god i senga.
Iiiiik Skrevet 13. april 2013 #15 Skrevet 13. april 2013 Jeg gikk på fest i går med en italiener og mannen var hjemme med ungene. Fint det egentlig, men jeg er litt sliten i dag.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. april 2013 #16 Skrevet 13. april 2013 I kveld tenkte jeg at jeg skulle ta for meg en litt tørr en fra innlandet. Må bare vente til han er ferdig barbert. Vinn/vinn situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå