Gå til innhold

Spørsmål om NAV og permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere...

Fredagens teiteste spørsmål.. hadde litt god tid i dag også tenkte jeg at jeg skulle se på søknadsskjemaet til NAV.

Skal søke om utsettelse pga ferie. Kan jeg ikke gjøre det før barnet er født? Siden man må skrive opp personnummeret til barnet på søknaden? Tenkte kanskje jeg bare kunne søke om alt samtidig med "hovedsøknaden" jeg :/

Anonym poster: f24c7917d9a17ed1d4baff2dde10b9b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, det kan du. Da skriver du bare at barnet ikke er født ennå.

Fikk høre om en enda enklere løsning da jeg chattet med NAV om dette idag. Få jobben til å føre opp avtalt ferie på skjemaet for inntektsopplysninger. Da kan du bare skrive dette i kommentar-feltet, sammen med datoene dere har avtalt, på det vanlige søknadsskjemaet.og slipper dermed å fylle ut det ekstra utsettelseskjemaet.

Endret av Kanelbulle
Skrevet

Ja, det kan du. Da skriver du bare at barnet ikke er født ennå.

Fikk høre om en enda enklere løsning da jeg chattet med NAV om dette idag. Få jobben til å føre opp avtalt ferie på skjemaet for inntektsopplysninger. Da kan du bare skrive dette i kommentar-feltet, sammen med datoene dere har avtalt, på det vanlige søknadsskjemaet.og slipper dermed å fylle ut det ekstra utsettelseskjemaet.

Okej, så bra :D Tenkte det burde være en enklere måte enn å sende inn så mange skjema ;) Takk for svar!

Anonym poster: f24c7917d9a17ed1d4baff2dde10b9b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...