Gå til innhold

Irritert... 0 penger :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sykemeldt 2 uker i mars. På jobben min sender personalsjefen inn sykemeldingene. Hvorfor vêr jeg ikke, men fikk beskjed om det. Personalsjefen ba meg legge den i posthyllen noe jeg gjorde. Så kom mars lønningen og da ringte jeg Nav og spurte når pengene kom fra dem. Nei dem hadde ikke fått noen sykemelding. Personalsjefen nekter for å ha mottatt noen sykemelding fra meg. Det rare er jo at opplysningene er lagt inn i alle systemer på jobben. Den har rett og slett blitt rotet bort, det er et kaos uten like på det kontoret der til tider. Dette var i påskeuka. Etter påske måtte jeg til legen og få kopi for å sende inn til Nav. Dette er en uke siden nå. Nav lovte meg pengene så fort dem fikk sykemeldingen. Nå sitter jeg her blakk som fan, ingen penger på kontoen og Nav har ikke registrert noen utbetaling på meg i nær fremtid.

Dette er siste gangen jeg stoler på personalsjefen (også denne som betaler ut lønn). Er sinna på meg selv for at jeg ikke sendte inn selv.

Må bruke kred.kort for å kunne ha mat på bordet frem til jeg får penger på konto igjen. I verste fall blir det neste lønning om 2 uker.

Det var bare dette som manglet oppi alt det andre.. Vegret er snart fullt.

Nei, nå begynner den smertestillende medisinen og virke så får hive meg rundt og få ryddet og vasket her mens dem virker.

Anonym poster: 62418834824ee269c9c403d1c36c1439

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonym poster: f0ec45e3e47cdb4127a579d17d82ea4b

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvis du kun var sykemeldt i 2 uker skal jo arbeidsgiver betale?

Skrevet

Arbeisgiver betaler sykepenger de første 16 dagene. Hvis du bare har hvert sykemeldt i to uker får du jo ikke penger fra NAV.

Skrevet

Hvis du bare var sykemeldt i 2 uker skal arbeidsgiver betale. Jeg tror du blir lurt av jobben jeg

Skrevet

Det vet jeg. Men var sykemeldt i to uker før det også. Glemte å skrive det.

Skrevet

Kjøp deg en rissekk merke X-tra hos Coop, og maule på den.

Anonym poster: f62007135b38fed487ad2ccd73a8709a

Skrevet

Ris til egen bak.... På skjemaet står det fritt etter hukommelse: sendes til den som skal utbetale sykepenger. Neste gang sender du direkte til NAV. Om du må bruke kredittkort i to uker, hva gjør vel det? De fleste kort er rentefrie så lenge man betaler inn igjen innen 30 dager. Slutt å klage!

Anonym poster: 51e8014a9983ca1ccfade025ba3be672

Skrevet

Jeg tenker at det er på tide å låne litt penger?

Skrevet

Var sykemeldt 2 uker i mars. På jobben min sender personalsjefen inn sykemeldingene. Hvorfor vêr jeg ikke, men fikk beskjed om det. Personalsjefen ba meg legge den i posthyllen noe jeg gjorde. Så kom mars lønningen og da ringte jeg Nav og spurte når pengene kom fra dem. Nei dem hadde ikke fått noen sykemelding. Personalsjefen nekter for å ha mottatt noen sykemelding fra meg. Det rare er jo at opplysningene er lagt inn i alle systemer på jobben. Den har rett og slett blitt rotet bort, det er et kaos uten like på det kontoret der til tider. Dette var i påskeuka. Etter påske måtte jeg til legen og få kopi for å sende inn til Nav. Dette er en uke siden nå. Nav lovte meg pengene så fort dem fikk sykemeldingen. Nå sitter jeg her blakk som fan, ingen penger på kontoen og Nav har ikke registrert noen utbetaling på meg i nær fremtid.

Dette er siste gangen jeg stoler på personalsjefen (også denne som betaler ut lønn). Er sinna på meg selv for at jeg ikke sendte inn selv.

Må bruke kred.kort for å kunne ha mat på bordet frem til jeg får penger på konto igjen. I verste fall blir det neste lønning om 2 uker.

Det var bare dette som manglet oppi alt det andre.. Vegret er snart fullt.

Nei, nå begynner den smertestillende medisinen og virke så får hive meg rundt og få ryddet og vasket her mens dem virker.

Wow, forventa meg et "NAV-er-så slem-med-meg-innlegg". Positivt overrasket!

Anonym poster: c2449178bf414ef5cedf572280869ef0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...