Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Jeg er 50% sykemeldt og regner med det vil vare noen mnd. Hvordan blir dette med ferie? Jeg er i første jobbåret også, så jeg skulle egentlig tatt ulønnet ferie i tre uker. Hvordan blir dette hvis jeg fortsatt er sykemeldt. Jeg skulle egentlig hatt ferie to uker i juni og en i juli. Anonym poster: 3adc9f58657486d549b9727c1034553c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Så lenge ferien er avtalt med arbeidsgiver må man melde fra om det. Noen regler for hvor lenge før man er sykemeldt om man får igjen ferie etc... Men tror det gjelder 100% sykemelding. Anonym poster: bb986f3006affdc0361d6f38c3e290bb
DaTuMa Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Du må fortsatt ta ut ferien din som vanlig.. det er jo et eget punkt i sykmeldingen din som går på nettopp det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå