Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Nå tenker jeg ikke på de som kommer innom, men de man tar med seg hjem. Får de være med hjem på fredagen? Her er fredag så hellig som den kan få blitt, og jeg ønsker overhodet ikke planlagt besøk på en fredag. Hva med dere?
Gjest Antarctica Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Gir bengen i hvilken ukedag det er, bare jeg har tid og overskudd. Syns egentlig lørdager er best, da rekker de å leke litt før det er kveldsmat og adjø.
Superdolly Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Jo, fredag er en super dag. Da slipper jeg å tenke på å hjelpe gjestene med lekser, og det er ikke så nøye med å få middagen på bordet til rett tid fordi de må hentes tidlig fordi det er leggetid fordi det er skole i morgen... :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Overskudd ja. Var vel fredag jeg ikke har det. Mandag er det fotball, tirsdag er det korps, onsdag er det fotball, torsdag er det alltid en eller annen med hjem,(fotball for eldste fra april) og fredag er jeg kjørt.og så lenge datteren min er her og ikke hos far er det alltid unger her når jeg kommer hjem alle dager. Og nå starter sesongen for fotballkamper og, pluss at det er innspurt i korpset til nasjonaldagen....så helgene er jo aldri ledig!
Gjest Antarctica Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 Overskudd ja. Var vel fredag jeg ikke har det. Mandag er det fotball, tirsdag er det korps, onsdag er det fotball, torsdag er det alltid en eller annen med hjem,(fotball for eldste fra april) og fredag er jeg kjørt.og så lenge datteren min er her og ikke hos far er det alltid unger her når jeg kommer hjem alle dager. Og nå starter sesongen for fotballkamper og, pluss at det er innspurt i korpset til nasjonaldagen....så helgene er jo aldri ledig! ....travel hverdag, Sekretøsa??? Lurer på en annen ting. Når du kjører bil, er du da Sjåføsa?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2013 #6 Skrevet 12. april 2013 Litt travel! Og jeg har bare 2 unger, enn så lenge! Og selvsagt. ..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #7 Skrevet 12. april 2013 Vil helst ikke ha med avtalt besøk på fredager, men hender av og til. Skal eldste (7 år) ha overnattingsbesøk syns jeg det er best å ha de fra etter skolen på fredag og over til lørdag. Har hatt fra lørdag til søndag noen ganger, men da syns jeg at vi ikke får noe annet ut av helgen. Anonym poster: 0bfcb872c723a9c10f90212a8b73ea76
Fomle84 Skrevet 12. april 2013 #8 Skrevet 12. april 2013 Jo, fredag er en super dag. Da slipper jeg å tenke på å hjelpe gjestene med lekser, og det er ikke så nøye med å få middagen på bordet til rett tid fordi de må hentes tidlig fordi det er leggetid fordi det er skole i morgen... :-) signerer denne Veldig greit med fredager, men ikke så ofte vi har med noen hjem da..
Sølvpanter Skrevet 12. april 2013 #9 Skrevet 12. april 2013 Fredager er veldig grei. Pleier ikke å være noen aktiviteter eller kamper den dagen, og ingen lekser eller øving til ulike prøver. For oss er det lørdagskveld som er hellig. Prøver å unngå besøk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå