Gå til innhold

30 år og hører på Justin Bieber ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA det gjør jeg .. kunne ønske jeg var 16 år eller hadde en datter på 16 år så jeg kunne dratt på konsert ;)

Anonym poster: b8f69503d9df0dfc3589ed9efc988c7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med vilje? Eller bare snubla du over det på radioen?

Husker første gang jeg så den der "baby, baby oh Baby" (eller hva pokker den heter), jeg brukte nesten hele videoen på å spekulerer på om det var en ultrafeminin gutt eller ei jente som flørta med andre jenter. Ganske utradisjonelt til å være så ung (mtp at USA er livredde alt som ikke står i bibelen). Fant til slutt ut at det var en gutt, og syntes synd på ham for at han var så femi. Gjett om jeg er på jordet a...

Anonym poster: 1a59958f56e53529519a11d3e6a2ee53

Skrevet

Er 34 og liker noen av sangene hans jeg også, men hadde ikke dratt på konsert.

Anonym poster: 42383e55de33fca4a47a562758c1e0fa

Skrevet

Hadde aldri livet dratt på konsert, men jeg er enig i at noen av sangene er nokså fengende.. ;) Den baby-sangen er jeg ikke så fan av, men det kan kanskje ha noe med at fire-åringen gjerne vil høre den noen gangen i løpet av hver biltur..

Skrevet

Ja, han har noen fengende sanger. MEN syns gutten bare er fæl ellers, ser ut som en lesbe. Sorry altså, men han er veldig femi!

Anonym poster: 83d879d5420566e1d285b73614f1bd50

Gjest sussie77
Skrevet

Har en 3 åring som digger Justin Bieber. Eneste grunnen til at vi hører på han her i huset. Han er gutt da og prøver å danse som han og syntes han er kul...he he. Ellers så er jeg ikke videre fan. Er nok litt for gammel til det.:) Men musikken er ok.

Skrevet

Synes også at et par av sangene hans er ganske fengende:P Men det er ikke noe jeg roper høyt om;)

Skrevet

Han har jo blitt litt mer voksen da ;)

Anonym poster: b8f69503d9df0dfc3589ed9efc988c7c

Skrevet

Noen av sangene er greie :) men selve typen er jo døll. Kunne aldri tenkt meg konsert med han.

Anonym poster: 634bebf7d4e42d6ff3d7662561d3e3d6

Skrevet

Jeg kunne faktisk vært mora hans med mine 41 år :-)

Anonym poster: 718e4ec474252e1d495abbffc84dfdf3

Skrevet

Jeg er 28 og hører på Taylor Swift, er det sånn noenlunde i samme kategori...? Hvis hun kommer til Norge igjen skal jeg tenke meg nøye om ;)

Gjest sussie77
Skrevet

Jeg kunne faktisk vært mora hans med mine 41 år :-)

Anonym poster: 718e4ec474252e1d495abbffc84dfdf3

Fant faktisk ut en gang at moren hans var 1 år eldre enn meg...Nå fikk hun han ung da. Men likevel..

Skrevet

Haha er 27 og skal på konsert! Er ikke noe fan, mn har ei venninne som er... Og da ble det jentetur på oss;);) kommer nok til å bli dritflau!!;);) tørr ikke si det til folk engang;) mn regner med at det blir sikkert underholdene iallefall ;) tror jeg trykker på anonymknappen ja!!!

Anonym poster: de10aa35b295898abacc2764a07b53bd

Skrevet

Jeg har Justins one love som nedtrapping på step-timen min. ikke fått noen klager.. det er ikke helt min musikk, men gutten får ufortjent mye tyn synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...