Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 . Anonym poster: bc5608c17a594e5ad6a6b9daa92f3581
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Han har ikke noe spesielt kvinnesyn. Jeg har ikke noe spesielt mannesyn. Vi deler imidlertid menneskesyn, og det er et humanistisk menneskesyn basert på likeverd. Anonym poster: ed8390137ab24a8ebee9c868946ec343
Gjest yrild Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Hva mener du? Min mann mener at menn og kvinner i et forhold skal ha like rettigheter og plikter. Dele på husarbeide og økonomiske forpliktelser alt ettersom det passer for hver enkelt så langt det lar seg gjøre. Det eneste jeg ler litt av er at han er veldig redd for at gutten vår skal ha på seg "femi" klær. Vi har hatt perioder der jeg har vært hovedforsørger og han ha tatt den største buten av husarbeidet. Han r nok fortsatt flinkere enn meg som hufar.
Gjest Antarctica Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 (endret) Som nr 2 her, at vi er mennesker med like rettigheter - og han er oppmerksom på mannssamfunnets snarer som har en tendens til å bremse kvinner og favorisere menn. Noe han irriterer seg stort over, fordi mange av de mennene som har makt, har ikke halvparten av det vettet som deres kvinnelige ansatte og underordnete har; og det er en ulempe for samfunnet som helhet! (Jeg kan følge ham i dette...) Endret 12. april 2013 av Pashla
Elsker livet Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 Samme som meg på nesten alle områder. Han mener at kvinner og menn er like mye verdt og er like viktige. Alle er født med frihet til å velge. Han mener samtidig at kvinner og menn er utrustet forskjellig og bør ha ulike oppgaver i livet, men selvsagt med individuelle forskjeller.
LilleBamBam+EnTil Skrevet 12. april 2013 #6 Skrevet 12. april 2013 At kvinner er fantastiske og kompliserte skapninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå