**My little Miss drama and I** Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Noen som har prøvd dette med suksess, den 1 stemmer og den andre vet vi ikke kjønn på... viser gutt, men tiden får vise hvordan er det med dere?!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Her har det vist riktig. Viste jente med første, fikk jente. Viser jente nå og ul sier det blir jente. Har også vist riktig med alle de av mine venninner jeg har forsøkt den på.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Sirkler er jente, sant? Og vannrette bevegelser er gutt?
Gjest Trulte med to små Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Jeg testet flere ganger og den viste gutt, men UL viser at vi får ei jente.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. april 2013 #6 Skrevet 12. april 2013 Sirkler er jente, sant? Og vannrette bevegelser er gutt? Jeg har lært det motsatt.. Sirkler = gutt og frem og tilbake = jente.
Gjest Trulte med to små Skrevet 12. april 2013 #7 Skrevet 12. april 2013 Sirkler er jente, sant? Og vannrette bevegelser er gutt? Jeg har lært det motsatt.. Sirkler = gutt og frem og tilbake = jente. Ja det står så mye forskjellig på nett ang hva som er hva, ble bare forvirret jeg.
**My little Miss drama and I** Skrevet 12. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2013 Jeg har lært fra de eldre at sirkel er jente og pendler den frem og tilbake gutt.. første er jente og det stemte (Sirkel) så stopper den og pendler (Gutt, det får tiden vise ) tror ikke 100% på slikt jeg da, men morsomt å se.... har stemt på mange da
♥Nemi♥ Skrevet 18. april 2013 #11 Skrevet 18. april 2013 Hadde ringtesten som hobby på barneskolen, og Det har vist seg rett på de jeg spådde da. På meg har det alltid vist 2 jenter og 1 gutt. Hvor førte kom til å bli jente, men annenhver gang ble det gutt eller jente på nr 2. så den er jeg ikke sikker på.
Trultemor85 Skrevet 19. april 2013 #12 Skrevet 19. april 2013 Hvis det er slik at frem og tilbake er gutt og sirkel jente,?, så stemte ihvrrtfall de to første på meg har to gutter og fikk sirkel denne gangen. Så får vi bare se om det stemmer eller ei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå