L-8 Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 (endret) Er en fantastisk fyr! Han er bestevennen min, vi kan sitte halve natta og drikke rødvin og bare prate. Vi går på byen sammen, vi reiser, lager mat, deler hverandres gleder og sorger. Han aksepterer meg for den jeg er og støtter meg i utfordringer. Jeg stoler fullt og helt på ham og vet at det går begge veier. Han respekterer meg og utfordrer meg. Han er deilig seksuelt frigjort og viser forståelse for mine seksuelle "ikke-A4"-lyster. Han er omtenksom og kjærlig og en fantastisk pappa. Han provoserer meg og krangler med meg, og trøster meg når jeg blir lei meg. Ædda Bædda. En sånn en skulle dere vel gjerne hatt, sutrepaver! Når forholdet går i stå må man gå i seg selv for å søke forbedring. Tenk på hva du falt for i utgangspunktet - du er vel ikke sammen med ham for å forandre ham? Endret 12. april 2013 av L-8
<3 2G <3 Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Skulle tro det var jeg som hadde skrevet dette om min mann Godt vi er flere
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Likte innlegget ditt helt til: "Ædda Bædda. En sånn en skulle dere vel gjerne hatt, sutrepaver!" Ja, det skulle jeg gjerne. Jeg skulle gjerne hatt en mann som ikke var utro og forlot meg da jeg var gravid. Hadde jeg bare endret meg så ville han ikke gjort det. Hadde jeg bare visst at det var meg det var noe galt med og at det var min feil. Takk for at du opplyste meg så jeg ikke gjør samme feil på nytt. Anonym poster: 0c1704aaf45b036ab31f702cd8df2ba2
L-8 Skrevet 12. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2013 Likte innlegget ditt helt til: "Ædda Bædda. En sånn en skulle dere vel gjerne hatt, sutrepaver!" Ja, det skulle jeg gjerne. Jeg skulle gjerne hatt en mann som ikke var utro og forlot meg da jeg var gravid. Hadde jeg bare endret meg så ville han ikke gjort det. Hadde jeg bare visst at det var meg det var noe galt med og at det var min feil. Takk for at du opplyste meg så jeg ikke gjør samme feil på nytt. Anonym poster: 0c1704aaf45b036ab31f702cd8df2ba2 Hva skal man si - man kan ikke nå ut til alle. Dette var mer myntet på de evinnelige klagerene her inne, som hverken stoler, setter pris på, leker med og har det gøy med mennene de har valgt seg. At du har opplevd utroskap er selvfølgelig trist og en råtten handling fra din eks sin side. Du skjønte sikkert også at det ikke var det jeg mente.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 Så du mener at det er kvinnens ansvar når mannen oppfører seg som en dust? Og det er din fortjeneste at du har en flott mann og et flott forhold? For det er faktisk slik innlegget ditt kan leses, selv om det kanskje ikke var tanken bak. Jeg tror at mannen selv må ta ansvar for sin oppførsel og forholdet. Det er jo sånn med ansvar, at det ikke kan deles. Det betyr at mannen er 100% ansvarlig for seg og sitt bidrag, og kvinnen er 100% ansvarlig for seg og sitt bidrag. Det er nok ikke så mange som er sammen med mannen sin "for å forandre ham". Men det er nok mange som opplever at mannen har forandret seg og de ønsker seg tilbake den mannen som var der for X antall år siden. Og det ansvaret kan du ikke legge på kvinnen. Anonym poster: f92612e2f8db930c9964732a49d19ec3
Gilette Skrevet 12. april 2013 #6 Skrevet 12. april 2013 Og jeg som skylder på min manns x-er for at han er ferdig oppdratt....
L-8 Skrevet 12. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2013 Så du mener at det er kvinnens ansvar når mannen oppfører seg som en dust? Og det er din fortjeneste at du har en flott mann og et flott forhold? For det er faktisk slik innlegget ditt kan leses, selv om det kanskje ikke var tanken bak. Jeg tror at mannen selv må ta ansvar for sin oppførsel og forholdet. Det er jo sånn med ansvar, at det ikke kan deles. Det betyr at mannen er 100% ansvarlig for seg og sitt bidrag, og kvinnen er 100% ansvarlig for seg og sitt bidrag. Det er nok ikke så mange som er sammen med mannen sin "for å forandre ham". Men det er nok mange som opplever at mannen har forandret seg og de ønsker seg tilbake den mannen som var der for X antall år siden. Og det ansvaret kan du ikke legge på kvinnen. Anonym poster: f92612e2f8db930c9964732a49d19ec3 Nei, vi har et flott forhold fordi vi har gjensidig respekt og god kommunikasjon! Nå ble dette skrevet i hui, hast og lett frustrasjon, og selvfølgelig finnes det drittsekker. Det som provoserer meg er de evinnelige innleggene om "jeg stoler ikke på mannen min" "jeg kjeder meg i forholdet" "jeg vil ikke ha sex" etc. Da er det kanskje ikke mannen men en selv som er problemet og med litt dialog hadde det kanskje ikke vært noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå