Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Hvordan foregår genetisk testing? Må alle i vår familie altså vi voksne og barna testes? Anonym poster: be5bafb1edc9cad2f4ad89ab831aaba5
PintSizedDictator Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Det spørs vel hva det gjelder? Jeg måtte gjøre det fordi jeg har en genetisk arvelig og veldig skjelden sykdom. De tok blodprøve og sendte inn til genetisk senter eller noe i...umm Trondheim tror jeg. Jeg skal få tatt blodprøver av barna også for å se om de har samme sykdommen. I så fall kan de komme raskt inn under et forebyggende program og slippe unna alle operasjonene jeg måtte igjennom. Men nå er det også en mulighet for at jeg har misforstått spørsmålet ditt.
Lurt Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Spørs jo hvordan sykdom det er snakk om. Jeg er genetisk arvelig genefeil. Her kommer ikke barna til og teste seg før de er 18 år, men det fordi det ikke er aktuelt med oppfølging før dem er 25. Jeg tok en blodprøve og fikk vel svar på den etter 2-3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå