Kathrine. Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Hei. Kva klær du på gutten din når han skal i barnehagebursdag/barneskulebursdag?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 En litt finere dongeribukse, skjorte og kanskje en vest. Noen ganger dressbukse med skjorte. Syns det er gøy å ta på han noe annet enn bare ull og vanlige klær. Skal vi til familie så har han ofte på slips. Anonym poster: 569d8caf34c4bef12c8eacb1c1f470a4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Fin bukse (i type dongeristoff), fin skjorte og evt. vest og slips/sløyfe! Anonym poster: dd2e533b60494884012ba98bdf0cfde4
Kliko Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Fin olabukse, kul skjorte og noen ganger vest og slips :-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 Vi har en del skjorter som er sånn "halvpyntet". De kan brukes til hverdags også, men da gjerne med dongeribukse. I bursdag bruker han ofte linbukse fra HM eller en litt finere bukse (litt finere enn joggebukse, men ikke dressbukse altså). Anonym poster: 17487008465308520efb05cb1e5f87fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå