Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Er 18 uker på vei m nr 2 og hatt bekkenløsning i 1 mnd som bare blir verre! Vil så mye men får til så lite. Kjenner energien komme med vårsola og her ligger jeg utslått på sofan etter å ha forsøk å rydde litt på kontor og i gangskap. Fridag i dag ( sykmeldt i 40%). Jenta mi har også fri og vil så gjerne ut i sola på tur. Heldigvis er samboer hjemme i dag og hjelper til:) men jeg er frustrert og lei av å ha d vondt og ikke klare d jeg vil. Føler jeg lever livet med bremsene på for tiden. Heldigvis er babyen frisk og rask å sparker jevnlig og minner meg på at jeg er kjempeheldig som er gravid m nr 2. Enn at jeg skal få gleden av å bli 2 barnsmor:) gleder oss til UL på tirsdag<3 Anonym poster: f231f4705a6ebd62d0fd0bd83c5fa936
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Du har min dypeste medfølelse!!!!! Jeg har hatt symfyseløsning siden uke 15, er uke 27 nå. Får ikke til NOE! Jobber 50% for ikke å gå på veggen, men det straffer seg etter jobb. Får ikke sove på natta, og enda mindre når jeg har vært på jobb på dagen. Får ikke sove på ettermiddagen da jeg har 2 til som må følges opp i hue og ræva (takk mannen, for at du jobber så langt vekk) Har ikke gjort noe JEG ønsker på leeeeeeeeeeenge, og jeg skjønner jo at det er lenge til jeg får gjort det og Meeeeen, dette går jo over!!! :D Også er det en mager trøst å tenke på hvor mange uker som er igjen, ikke hvor mange uker som har gått
Smyril Line Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Huff, føler med deg! Har du prøvd fysio eller kiropraktor? Jo tidligere, jo større utbytte
kjersti83 Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Gått til fysioterapeut og fikk med øvelser jeg skal gjøre. I tillegg tilbud om gratis bassengtrening hver tirsdag. Går i tillegg til akupunktur mot smertene. Synes også d er godt å jobbe 60% blitt sprø om jeg skulle gått hjemme 5 mnd. Fått tilpasset jobben så funker bra å være der. Gleder meg masse til babyen og er i utgangspunktet en positiv person, men blir frustrert til tider. Teller ned mnd og ukene ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå