2apekatter og en ... Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 En liten jente absolutt ikke gått opp for meg enda, bare overlykkelig over at allt stod bra til. lavtliggende fremadliggende morkake, så derfor jeg syns det har vært så stille inni der. så senere skal jeg eeendelig få shoppe litt eneste ulempen er at jeg ble satt tilbake to uker, ergo to uker til med de hersens hormonene og kvalmen..
MammantilNurket Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Gratulerer nå et det bare å slå seg løs med små rosa kjoler og deilig dill!! Håper at formen din blir bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå