Gå til innhold

Hjelp til jentenavn! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rangér og veldig gjerne kommenter:

 

Emilia

Amalie

Emine

Anine

Elea

Lilly

 

Må bestemme meg! Spennende å høre hva andre synes:)

 

 

Anonym poster: 3dd675601685469eaef42fad11f31bd2

 

Anonym poster: 3dd675601685469eaef42fad11f31bd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amalie

 

Resten liker jeg ikke

 

Anonym poster: e68db995284a0ceefddb23e3ce95c30a

Skrevet

Emilia :)

Skrevet

Amalie, min favoritt, men ganske vanlig så risikerer fler i samme klasse f.eks som heter det samme.

Lilly, fint navn som ikke er så vanlig.

Anine, fint, uvanlig navn.

 

Lykke til med valget :-)

Skrevet

Takk for svar, vil gjerne ha flere:)

 

Anonym poster: 3dd675601685469eaef42fad11f31bd2

Skrevet

Rangér og veldig gjerne kommenter:

 

Emilia

Amalie

Emine

Anine

Elea

Lilly

 

Må bestemme meg! Spennende å høre hva andre synes:)

 

 

Anonym poster: 3dd675601685469eaef42fad11f31bd2

 

Anonym poster: 3dd675601685469eaef42fad11f31bd2

 

Min rekkefølge:

Emilia

Amalie

Lilly

 

De andre er jeg ikke sååå glad i :)

 

Hva med Adine? Det heter min frøken :)

Skrevet

Likte kun Emine, de andre er så oppbrukt... er lei av de..:S

Skrevet

Emilia amalie eller Lilly:) synes lilly er såååå søtt og fint... du mååå ta det;)

 

Anonym poster: c2bf1e157a8fc17b9a954a9693c802ee

Skrevet

Rangér og veldig gjerne kommenter:

 

Emilia

Amalie

Emine

Anine

Elea

Lilly

 

Må bestemme meg! Spennende å høre hva andre synes:)

 

 

Anonym poster: 3dd675601685469eaef42fad11f31bd2

 

Anonym poster: 3dd675601685469eaef42fad11f31bd2

 

Av disse stemmer jeg for Emine og Elea.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...