Gå til innhold

Beste "gravid-BH"?


Miss Impatient

Anbefalte innlegg

Er nå i slutten på uke 26, og må innse at ingen av mine BH'er passer lenger.

 

Noen med tips til hva som er den mest behagelige BH å kjøpe for oss gravide? Jeg har ganske store pupper, bruker til vanlig 75 C, men nå må jeg sikkert opp i 80-85 D-E...

 

P.S: Jeg skal ikke amme, så har ikke tenkt å kjøpe amme BH.

 

Takk for tips:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Air bra fra twins/tvshop.

 

Så i tråden på anonym at den ikke varn anbefalt, men dersom ikke målet ditt er fine struttende, store pupper så er denne super.

 

Kjøpte den selv når jeg gikk så mye og fort ned i vekt og den fulgte med på nedgangen. Ser jo ut som sportsbh så det er ingen fin bh, men gud så god den er å ha på!! Det er ingen spiler eller sømmer som gnager og den sitter godt rundt kroppen.

 

Jeg tenkte hvertfall jeg skulle prøve å amme (mistet etter 3 uker sist) og skal prøve disse som ammebh, så får vi se hvordan det går :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Air bra fra twins/tvshop.

 

Så i tråden på anonym at den ikke varn anbefalt, men dersom ikke målet ditt er fine struttende, store pupper så er denne super.

 

Kjøpte den selv når jeg gikk så mye og fort ned i vekt og den fulgte med på nedgangen. Ser jo ut som sportsbh så det er ingen fin bh, men gud så god den er å ha på!! Det er ingen spiler eller sømmer som gnager og den sitter godt rundt kroppen.

 

Jeg tenkte hvertfall jeg skulle prøve å amme (mistet etter 3 uker sist) og skal prøve disse som ammebh, så får vi se hvordan det går :-)

 

Takk for tips! Har sett reklamene, og synes ikke de BH'ene virker så veldig praktisk nå som vår og sommer nærmer seg, med tanke på å bruke de under singlet og div. sommerklær. Ser også ut som de går litt ned på magen, og min er allerede begynt å bule ut rett under puppene, så orker ingenting som dekker over magen også.

 

Kresen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt gravidbh på alexi.no

De er utrolig behagelige, men funker dårlig med singlett om sommeren. Gå på en skikkelig bhbutikk og få noe som er behagelig. De kan hjelpe deg med str du trenger, pluss at de vet hva som funker og ikke funker ift den voksende magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en calvin klein på sørbø. Helt umulig å finne min størrelse på vanlige kjede butikker. Kostet litt, men vasker den på kvelden så er den tørr til neste dag.. Eneste som passer meg nå i slutten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle tips:-)

 

Endte opp med to stk Triumph BH'er, i strl 90B!!!! Er visst bare magen og omkretsen som har vokst og ikke selve puppene;-) Måtte faktisk opp i 90 for at det ikke skulle stramme ubehagelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Noen tips til nye lesere for hvordan finne en god gravid bh er å:

  • Finne en som er elastisk og myk. Da har man større fleksibilitet når puppen vokser, og bhen varer dermed lengre.
  • Den bør være uten spiler. Når bh,en begynner og bli for liten er det spilene man kjenner det aller først på, ved at de gnager.
  • Den bør ihvertfall ha Medium støtte.
  • Bør ha 3 til 4 hemper bak, og ha god forlengelse. Tre til fire hemper i bredden gjør at den føles mer behagelig å ha på seg og gir ekstra støtte, enn hvis det bare er to. 

☺️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...