Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Gi meg alle mulige årsaker dere kan tenke dere på at mensen uteblir. Graviditet er allerede utelukket, så den utgår Holder på å bli sprø! Er en uke på overtid og det hadde vært helt greit det altså... Hadde det ikke vært for at jeg har gått rundt som et jævla hormontroll nå i lengre tid! Er lei av kviser, hodeverk, magekramper, ryggsmerter og diverse andre "morsomheter" som gjerne kommer i dagene før mensen. Humoristiske årsaker mottas også med takk da jeg trenger en god latter
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Nah, synes ikke du skal utelukke graviditet. Bare se på Maria, en engel, et budskap og vips er du på tjukken.
Gjest overlord Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 At man er så redd for å være på tjukka at kroppen er i full kriseberedskap. Man ligger paralysert på sofaen med tepper over seg og gråter. Mens angsten og svettetoktene river og sliter i kroppen. - skjedde ei venninne av meg (hun var altså ikke på tjukka og feiret med ei skikkelig rødvinsfylle når mensen endelig kom, halvannen uke på overtid).
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 Nah, synes ikke du skal utelukke graviditet. Bare se på Maria, en engel, et budskap og vips er du på tjukken. Hadde jeg vært gravid hadde det virkelig vært et mirakel Har testet for sikkerhets skyld, ble jo litt usikker uansett hvor usannsynlig det er, men den var negativ.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. april 2013 #6 Skrevet 12. april 2013 Overgangsalderen. Jeg ble faktisk sjekket for dette tidligere i år, men hormonene var fine og ingen overgangsalder å se... Regner ikke med at hormonene kan endre seg så fort at jeg er kommet i det nå?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. april 2013 #7 Skrevet 12. april 2013 At man er så redd for å være på tjukka at kroppen er i full kriseberedskap. Man ligger paralysert på sofaen med tepper over seg og gråter. Mens angsten og svettetoktene river og sliter i kroppen. - skjedde ei venninne av meg (hun var altså ikke på tjukka og feiret med ei skikkelig rødvinsfylle når mensen endelig kom, halvannen uke på overtid). Snakker vi innbilt svangerskap? Har hørt rykter om at det er helt forferdelig så jeg skjønner at hun feiret med rødvinsfylla etterpå!
Gjest overlord Skrevet 12. april 2013 #8 Skrevet 12. april 2013 At man er så redd for å være på tjukka at kroppen er i full kriseberedskap. Man ligger paralysert på sofaen med tepper over seg og gråter. Mens angsten og svettetoktene river og sliter i kroppen. - skjedde ei venninne av meg (hun var altså ikke på tjukka og feiret med ei skikkelig rødvinsfylle når mensen endelig kom, halvannen uke på overtid). Snakker vi innbilt svangerskap? Har hørt rykter om at det er helt forferdelig så jeg skjønner at hun feiret med rødvinsfylla etterpå! Det er kanskje den medisinske benevnelsen ja
Gjest Nerdens'mus Skrevet 12. april 2013 #9 Skrevet 12. april 2013 Plutselig utvikling av pocs. Mener når de med pocs kan ha mensen så sjeldent som 2 gang i året kan altids mensen din forlenge sin syklus bare fordi den er litt humørsyk. Tror ikke du skal håpe på svar fra lege jeg hadde i et år mensen hver fjortende dag uten at legen komenterte det med annet enn at det var helt normalt og slettes ikke farlig.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 12. april 2013 #11 Skrevet 12. april 2013 Jeg hoppet over mensen i fjor i desember og i mai. Årsak: Eksamenstress
Gjest sug lut Skrevet 12. april 2013 #12 Skrevet 12. april 2013 Jeg pleide å hoppe over to og tre måneder av gangen i mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå