Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Kan dere være så snille og stille klokka her inne?? Ha en flott fredag, og en god helg til alle Anonym poster: f20813459324dfb1f2d0f38bff3b26ca
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Klokken på min er riktig. Anonym poster: ad9d940e04f1d986532988dff195a8ab
bIomstre Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144034031-elin-still-klokka-da/
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Feil her også, men jeg avventer til vintertid så slipper jeg noe klokketull igjen
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 Klokken er riktig her og har vært det lenge. Still klokken på pcen din? Anonym poster: 5d0613755d0b2aec939e05e70213ade4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #6 Skrevet 12. april 2013 Klokken er riktig her og har vært det lenge. Still klokken på pcen din? Anonym poster: 5d0613755d0b2aec939e05e70213ade4 Ikke riktig hos meg, hverken på mobil eller mac Anonym poster: 89d31bcd1dadeafe711a23678399bd19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå