Gå til innhold

hva gjør jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg oppdager at kjæresten min ligger kliss naken inntil min datter på 3-4 på morranen i senga vår? Han er ikke hennes far og jeg liker det ikke! Han ser ikke problemet med det men jeg sier at jeg ikke vil at han skal det. Vi har vært sammen i 2 år. Er dette bare en naturlig ting å gjøre eller er det rett av meg å synes dette er skremmende og ekkelt?

Anonym poster: 47058c854f637ce0607776384567e748

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde heller ikke likt det!

Anonym poster: 0076af31957e26f11af75367b47c76ae

Skrevet

Få han ut av hennes seng med en gang! Han har ingenting der å gjøre. Jeg hadde blitt alvorlig bekymret om det hadde vært min datter.

Skrevet

Det er ikke greit! Ville ikke likt det hvis min mann/ barnefar hadde gjort dette heller. Menn får bl.a. morrabrød, og dette er ikke noe et barn skal være vitne til, eller forholde seg til, om det er aldri så uskyldig eller ufrivillig.

Anonym poster: 7eb5d86bc642a08aad122ca2f98ef82d

Skrevet

Få han ut av hennes seng med en gang! Han har ingenting der å gjøre. Jeg hadde blitt alvorlig bekymret om det hadde vært min datter.

Det er jo i deres seng da...

Skrevet

Det sto å deiras seng å ikke i dattera si seng bare for å oppklare det,

Hadde nok heller ikke likt det....menfor all del dt trenge ikke bety noe men du kan jo be ham ha på seg litt klær/undertøy år han sover i tilfelle dattera di kommer inn mens dere såver, vis det er hun som legger seg der osv...

Anonym poster: e2b6a966941363992f489b459fa219d9

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde reagert på det jeg. Her i huset sover vi voksne nakne. Det vet barna. Så når de kommer klyvende opp i senga om morgenen så hadde det vert unaturlig for mannen å stå opp for å kle på seg!? Når man står opp går man selvsagt å kler på seg. Hadde reagert å finne dem slik midt på dagen....

Anonym poster: dd31ceb7e3dbf20a3df92bf8a672b4b0

Skrevet

Det er jo i deres seng da...

Sorry, så det ikke før etter at jeg hadde postet.. :P

Skrevet

Jeg og mannen sover naken begge to, om morgenen bruker eldste jenta og komme og legge seg imellom oss, jeg ser ikke problemet. Samboeren din har vært en del av hennes liv i lang stund nå, og jeg regner med at han er en farsfigur (sier man det?). Nå har vi et veldig avslappet forhold til nakenhet, er det kanskje det du ser på som problemet? Eller er det at han ikke er jentas far?

Skrevet

Hvis det er hun som velger å komme opp i sengen til han hadde jeg syns det er greit. Hvis han har lagt henne oppi sengen deres hadde jeg syns det var rart at han ikke tok boxer på seg

Anonym poster: f42dcfccf5cc5185aff597a60f4f0728

Skrevet

Hvis han sover naken og hun plutselig er der når han våkner er det kanskje ikke så lett å gjøre noe med?

Ellers synes jeg hun begynner å bli såpass gammel at jeg er enig i at han burde ha på seg en bokser. Kan vel ha en liggende ved siden av senga som han smetter på seg når han våkner og hun er der? Kan vel ikke være SÅ viktig for ham å måtte ligge der naken?

Anonym poster: 6e449f8c8b8aef4cccce4166c582f2c4

Skrevet

Har ikke noe å si om han er far eller ikke synes jeg. Jeg liker ikke at en voksen mann velger å ligge naken helt inntil min datter. synes da at han skulle ha pakket seg inn i dyna når han er naken og ikke la henne få ligge under der.

HI

Skrevet

Hmmm, hadde nok syns det var litt ekkelt, men om han sover naken og jenta har kommet inn i senga på natta så er det jo egentlig ingenting å tenke over. Mannen min tar ofte av seg boxeren i søvne og sover tungt, så han hadde ikke merket at småen hadde kommet opp i senga vår på natta med det resultatet at han hadde våknet naken sammen med barnet. Ikke at jeg tenker over det når det er pappaen, men dette kan da like godt skje en stefar.

Anonym poster: 55cd0f440fec63b3ac1791cddb450085

Skrevet

Jeg vet at han våknet når hun kom fordi det var han som laget plass til henne, men jeg trodde jo ikke at han lå naken der og ble veldig paff når jeg oppdaget han var naken. Datteren min kommer ofte opp i senga vår men da ligger hun i midten og ikke inntil en av oss under dyna så det har heller ikke skjedd før. Men synes det var ekkelt å oppdage at han var naken når han lå som han gjorde og når eg sa det til han så nektet han å dekke til seg eller legge dyna mellom dem. HI

Skrevet

Jeg synes du skal følge dine grenser og følelser her, hva som er riktig for deg. For oss spiller det ikke noen rolle, vi har et veldig åpnet forhold til nakenhet i vårt hus. Datteren vår på 4 år, og sønnen vår på 6 år, kan begge finne på å komme opp i sengen vår og ville under dynene på en av oss, og vi sover naken begge vi voksne. Ser ikke noe problem med det. Men om du synes det er ekkelt, så synes jeg kjæresten din skal respektere det.

Anonym poster: 301676a26bdf049a96f0c1602ca0024a

Skrevet

Jeg syns ikke det er greit!

Kan ikke skjønne hvorfor dere sover nakne?

Hvorfor i alle dager har dere ikke en truse på hvert fall?

Veldig spesielt å sove helt i nettoen...

Anonym poster: e9ded092819e9a026dc76d171784a966

Skrevet

Jeg syns ikke det er greit!

Kan ikke skjønne hvorfor dere sover nakne?

Hvorfor i alle dager har dere ikke en truse på hvert fall?

Veldig spesielt å sove helt i nettoen...

Anonym poster: e9ded092819e9a026dc76d171784a966

Eh.. det er da helt normalt. Det gjør vi alltid her, med eller uten barn i senga. Synes det er ubehagelig å sove med klær på.

Anonym poster: 999037c099dadec4a9069121301e51c1

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg syns ikke noe om at ungene kommer opp i senga nå når jeg er naken. Heldigvis må jeg sove med truse når jeg er gravid da, men som regel sover jeg naken. Synes det er ubehagelig når de da tropper opp (noe de sjeldent gjør, heldigvis)

Og jeg er mammaen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...