Fire gullunger(">) Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Hjelpe meg, bilen vår takket for seg i går. Vi hadde en ford galaxy 96 mod. Elsker den bilen, den er romslig inni og god å kjøre. Satt på nett i hele går og i dag, men de nyere flerbruksbilene ser mindre ut? De har fått en typeklappseter på bakerste rad, vår hadde skikkelige seter. Kan dere med fire barn være så snill å fortelle meg hvilken bil dere har. Det må være plass til tre bilstoler inni. Det var det på vår.Jeg må også få plass til barnevogna. Jeg vil ikke ha type volkswagen caravelle, da har vi ikke plass i garasjen. Er det noen som har en nyere ford galaxy, type etter 2006, ser det er da setene bake forandrer seg. Hvordan er den bake, er det god plass baki? Vi må o bruke det ene setet hver dag!
Elsker livet Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Vi har 4 barn og 4 bilstoler. 2 av de er beltestoler. Vi har bmw x5 og audi Q7. Den bakerste raden er jo egentlig bagasjerommet, så det er liten plass til andre ting når alle skal være med. Setene bak er ikke så veldig store, så vi plassere i utgangspunktet de to eldste som har beltestol der. Vi trenger firehjulstrekk og hverken jeg eller mannen ønsker å kjøre minibuss. Vi er nok litt fine på dette med bil, og det finnes nok langt mer praktiske biler enn våre for en familie på 6. Har du sjekket Ford S-max? Mange som skryter av den.
Fire gullunger(">) Skrevet 12. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2013 Vi har vurdert den, men synes den ser så liten ut. Vi har også beltestoler, to av biilstolene er beltestoler. Så de tar selvfølgelig mindre plass enn vanlige bilstoler. Men ser jo i andre biler at det er trangt!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Vi har Mercedes Viano. Veldig førnøyd med den! God plass til bilstoler, og god plass i bagasjerommet Anonym poster: 8f7b6c1aa699e0fb013cb4aa6440d820
Singelmamma og banden Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 5 barn og 4 seter. Kjøpte Mitsubishi Space wagon og har også plass til tvillingvogna bak de bakerste setene, vel og merke på høykant. Fornøyd med den kjenner jeg, da min har stått på bukk i en uke nå og jeg har en stor, men dog lite praktisk, reservebil....
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2013 #6 Skrevet 12. april 2013 Ford S-max er kjempestor! Har så innmari lyst på den bilen at jeg er helt dårlig....
Fire gullunger(">) Skrevet 12. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2013 Ford s-max ser mindre ut enn den vi har hatt, men kanskje den ikke er det?
Urwa Skrevet 12. april 2013 #8 Skrevet 12. april 2013 Wolksvagen Sharan. Dn og galaxy er neste helt like både utvending og innvendig. Altså pene å se på og romselige inni md store fine seter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå