Gå til innhold

Hvordan style kort hår med krøller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Vet du har sagt hårbøyle ikke er tema, men hårbånd, da? http://www.babble.com/home/25-totally-pretty-ways-to-wear-a-headband/

Ellers er det vel tålmodighet som gjelder. Håret er vel ikke likt i strukturen som det var, enda? Men det skal visst endre seg i løpet av et års tid eller to, tror jeg. I mellomtiden er det lurt med babysjampo(uten laureth sulfate, tror jeg), eventuelt et sånt silkeprodukt for å gjøre krusen litt mindre? Ellers har jeg ikke akkurat personlig erfaring, da jeg har noe mer i retning av spikerkrøll...

Skrevet

Takk for inspill :)

Fant frem et hårbånd i dag faktisk, det virker å gå greit! Produkter for å dempe er sikkert lurt ja. Tålmodigheten er brukt opp, må kjøpe ny tube...

Gjest amandine
Skrevet

Kan sende deg en jeg har litt til overs;-) Jeg tenkte det kunne være fint med et hårbånd litt "tredd nedpå knolten" om du skjønner!

Skrevet

Tror jeg skjønner. Prøver å gre det litt fremover på toppen og så tre på, men ved ørene tar jeg det bak hårbåndet. Men må nok ut å finne noen litt breiere bånd, det jeg har på nå forsvinner jo bare i krøllen! Holder i allefall det ved ørene inne da...

Akk, jeg som håpet på en Hepburn Pixie ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...