Gå til innhold

Fantasivenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en "fantasivenn" da jeg var liten. Har ikke tenkt på han på mange år nå før jeg fikk barn selv. Klarer ikke helt å falle til ro med det. Han var så virkelig, jeg husker alt hva han sa og hvordan han så ut. Føler han fortalte meg ting jeg ikke kan ha funnet på selv. Hva tror dere: var han bare fantasi og jeg var smågal som barn? Og har vokst det av meg nå, nå ser jeg ikke mennesker som ikke finnes. Eller kan det ha vært en form for et spøkelse?

Anonym poster: d55775c5ba68be87d5a2de4eace3ab5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mange barn har fantasivenner. Det er helt vanlig. Noen få får "leve" til inpå skolealder, men de fleste forsvinner mye tidligere.

Anonym poster: 3e588c32f2081c7104d3a930081ac506

Skrevet

Ja men hva om dette faktisk ikke er fantasivenner men at barn er mer åpne enn voksne?

Skrevet

Ja men hva om dette faktisk ikke er fantasivenner men at barn er mer åpne enn voksne?

Tror det er en mix

Anonym poster: d5877bf2290afbb27f416db6e9341660

Skrevet

Det ser jeg på som helt usansynlig og uansett som likegyldig. Om denne figuren finnes i barnets hode eller et annet sted har ingen betydning.

Anonym poster: 3e588c32f2081c7104d3a930081ac506

Skrevet

Dytt.

Inspirert av et annet innlegg. Kan fantasivennen være en sjel? Sånn som hun som fortalte om barnet hun mistet.

Skrevet

Jeg tror at fantasivenner henger sammen med at barn er mer åpen, altså at de "ser" mennesker som ikke lenger i blant oss. Jeg hadde aldri fantasivenner, ingen av mine søsken eller noen i nær omkrets hadde fantasivenner, min samboer hadde heller ikke og ingen av våre barn har det (foreløpig). Sønnen vår snakket derimot med min avdøde farmor da han var 2,5 år, min far var vitne til hele seansen. Han har også sett og hørt ting, men har fortsatt ingen fantasivenner.

Tror fantasivenner har sin opprinnelse i clairvoyante barn rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...