Gå til innhold

Maxi Cosi Cabriofix og Emmaljunga Edge Duo


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

 

Er Maxi Cosi Cabriofix et godt bilsete for nyfødt?

Og passer det til Emmaljunga Edge Duo?

 

Takker for svar :)

 

Anonym poster: fe893b63671fd534a113a1943486f3ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Og vet ikke.

Vær så god. :)

 

Anonym poster: 699f1c44b76a1df5114ae097d81a06c2

Skrevet

Ja.

Og vet ikke.

Vær så god. :)

 

Anonym poster: 699f1c44b76a1df5114ae097d81a06c2

 

Hihi takk ;)

 

Må man ha base til setet også? Har to barn fra før (store) men kan ikke huske å ha brukt base? Den kostet jo det samme som setet.

 

hi

 

Anonym poster: fe893b63671fd534a113a1943486f3ee

Skrevet

Man MÅ ikke ha base til setet, men fy så praktisk det er! Bare å klikke det inn/ut av bilen uten å styre med bilbelte for å feste. Ville absolutt ha kjøpt base med mindre økonomien er helt skrapa... Også er man sikret at setet alltid står skikkelig fast! Basen til cabriofix er idiotsikker å bruke ;)

 

Anonym poster: 67d686235da4f98db1dfcc5b76c76544

Skrevet

Man MÅ ikke ha base til setet, men fy så praktisk det er! Bare å klikke det inn/ut av bilen uten å styre med bilbelte for å feste. Ville absolutt ha kjøpt base med mindre økonomien er helt skrapa... Også er man sikret at setet alltid står skikkelig fast! Basen til cabriofix er idiotsikker å bruke wink.png

 

Anonym poster: 67d686235da4f98db1dfcc5b76c76544

 

Takk for svar. Det høres jo fornuftig (og enkelt!!) ut. Bare synd det skal være så innihelsikens dyrt, hehe. Skal hente vognen også i neste uke, så kanskje jeg skal vente med bilsete til om en mnd. Eller det går kanskje an å kjøpe først setet og så basen på neste lønn? Hmm. Fant setet på tilbud til 1199,- på en nettside nemlig, står at full pris er 1999,- Er det et godt tilbud nå, eller kommer det ofte sånne mon tro?

 

hi

 

Anonym poster: fe893b63671fd534a113a1943486f3ee

Skrevet

Man MÅ ikke ha base til setet, men fy så praktisk det er! Bare å klikke det inn/ut av bilen uten å styre med bilbelte for å feste. Ville absolutt ha kjøpt base med mindre økonomien er helt skrapa... Også er man sikret at setet alltid står skikkelig fast! Basen til cabriofix er idiotsikker å bruke wink.png

 

Anonym poster: 67d686235da4f98db1dfcc5b76c76544

 

Takk for svar. Det høres jo fornuftig (og enkelt!!) ut. Bare synd det skal være så innihelsikens dyrt, hehe. Skal hente vognen også i neste uke, så kanskje jeg skal vente med bilsete til om en mnd. Eller det går kanskje an å kjøpe først setet og så basen på neste lønn? Hmm. Fant setet på tilbud til 1199,- på en nettside nemlig, står at full pris er 1999,- Er det et godt tilbud nå, eller kommer det ofte sånne mon tro?

 

hi

 

Anonym poster: fe893b63671fd534a113a1943486f3ee

Jeg kjøpte maxi cosi med base på tilbud for 2400,- og det var et godt tilbud.

Så vil si at stolen for 1199,- er ett bra tilbud :)

Skal ikke være noe problem å kjøpe basen senere.

 

Anonym poster: 27f752a1e5106eeb4765c6cf194089e0

Skrevet

Man MÅ ikke ha base til setet, men fy så praktisk det er! Bare å klikke det inn/ut av bilen uten å styre med bilbelte for å feste. Ville absolutt ha kjøpt base med mindre økonomien er helt skrapa... Også er man sikret at setet alltid står skikkelig fast! Basen til cabriofix er idiotsikker å bruke wink.png

 

Anonym poster: 67d686235da4f98db1dfcc5b76c76544

 

Takk for svar. Det høres jo fornuftig (og enkelt!!) ut. Bare synd det skal være så innihelsikens dyrt, hehe. Skal hente vognen også i neste uke, så kanskje jeg skal vente med bilsete til om en mnd. Eller det går kanskje an å kjøpe først setet og så basen på neste lønn? Hmm. Fant setet på tilbud til 1199,- på en nettside nemlig, står at full pris er 1999,- Er det et godt tilbud nå, eller kommer det ofte sånne mon tro?

 

hi

 

Anonym poster: fe893b63671fd534a113a1943486f3ee

Jeg kjøpte maxi cosi med base på tilbud for 2400,- og det var et godt tilbud.

Så vil si at stolen for 1199,- er ett bra tilbud smile.png

Skal ikke være noe problem å kjøpe basen senere.

 

Anonym poster: 27f752a1e5106eeb4765c6cf194089e0

 

Ser at basen også er på tilbud til 1199,- og det står førpris 1799,- så det blir jo i grunnen samme tilbud som du fikk.

Hmmmm, vanskelig dette her, hehe :)

 

hi

 

Anonym poster: fe893b63671fd534a113a1943486f3ee

Skrevet

Man MÅ ikke ha base til setet, men fy så praktisk det er! Bare å klikke det inn/ut av bilen uten å styre med bilbelte for å feste. Ville absolutt ha kjøpt base med mindre økonomien er helt skrapa... Også er man sikret at setet alltid står skikkelig fast! Basen til cabriofix er idiotsikker å bruke wink.png

 

Anonym poster: 67d686235da4f98db1dfcc5b76c76544

 

Takk for svar. Det høres jo fornuftig (og enkelt!!) ut. Bare synd det skal være så innihelsikens dyrt, hehe. Skal hente vognen også i neste uke, så kanskje jeg skal vente med bilsete til om en mnd. Eller det går kanskje an å kjøpe først setet og så basen på neste lønn? Hmm. Fant setet på tilbud til 1199,- på en nettside nemlig, står at full pris er 1999,- Er det et godt tilbud nå, eller kommer det ofte sånne mon tro?

 

hi

 

Anonym poster: fe893b63671fd534a113a1943486f3ee

Jeg kjøpte maxi cosi med base på tilbud for 2400,- og det var et godt tilbud.

Så vil si at stolen for 1199,- er ett bra tilbud :)

Skal ikke være noe problem å kjøpe basen senere.

 

Anonym poster: 27f752a1e5106eeb4765c6cf194089e0

 

Har samme vogn som deg og den skal passe på vognen (om eg ikke tar helt feil) men man må ha base for det. Har ikke kjøpt eller prøvd enda, men hør på din lokale babybutikk :D

 

Anonym poster: 27f752a1e5106eeb4765c6cf194089e0

Skrevet

Barnas hus og babyshop pleier relativt ofte å ha samletilbud på sete og bare, mener vi ga ca 2400 tilsammen for vårt. Så hvis ungen ikke er ventet til uka ville jeg sett litt etter tilbud hvis du bor i nærheten av de store babyutstyrsbutikkene. Meld deg på nyhetsbrev på mail! Babyshop sender kun på Mail/sms og ikke på papir til alle lenger tror jeg...

 

Anonym poster: 67d686235da4f98db1dfcc5b76c76544

Skrevet

Det er ofte tilbud på sete+base sammen. F.eks. 2000 (mener jeg det var?) på Barnas hus nå. Veldig praktisk med base, men du må ikke ha det nei. :)

 

Anonym poster: 699f1c44b76a1df5114ae097d81a06c2

Skrevet

Det er ofte tilbud på sete+base sammen. F.eks. 2000 (mener jeg det var?) på Barnas hus nå. Veldig praktisk med base, men du må ikke ha det nei. :)

 

Anonym poster: 699f1c44b76a1df5114ae097d81a06c2

 

Beklager, det var visst bare onsdag denne uken ser jeg nå. Men det er altså ofte tilbud. :)

 

Anonym poster: 699f1c44b76a1df5114ae097d81a06c2

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :)

Er noen uker igjen, så da tror jeg at jeg avventer litt med setet :)

 

hi

 

Anonym poster: fe893b63671fd534a113a1943486f3ee

Skrevet

Ja, setet passer på vognen men du må kjøpe et adapter til å ha på vognen, koster noen hundrelapper, muligens rundt 300,-. Husker ikke helt.

Vi hadde denne bilstolen uten base i bilen til den første, og det gikk vedig greit det. Denne gangen har vi kjøpt en base i tillegg, fordi det virker så enkelt, også blir det jo mindre å kjøpe nå siden vi er andregans, så har også kjøpt ny den samme vognen som du.

Det at bilstolen passer på vognen er så behagelig, særlig hvis babyen har sovnet på ei til butikken og man skal bare inn å handle litt. Hadde det på vognen vi hadde sist også, som var en quinny 3xl, som vi kjøpte brukt.

 

 

Skrevet

Ja, setet passer på vognen men du må kjøpe et adapter til å ha på vognen, koster noen hundrelapper, muligens rundt 300,-. Husker ikke helt.

Vi hadde denne bilstolen uten base i bilen til den første, og det gikk vedig greit det. Denne gangen har vi kjøpt en base i tillegg, fordi det virker så enkelt, også blir det jo mindre å kjøpe nå siden vi er andregans, så har også kjøpt ny den samme vognen som du.

Det at bilstolen passer på vognen er så behagelig, særlig hvis babyen har sovnet på ei til butikken og man skal bare inn å handle litt. Hadde det på vognen vi hadde sist også, som var en quinny 3xl, som vi kjøpte brukt.

 

Takk for svar, godt å lese andres erfaringer :)

Tror nok vi må ta oss råd til basen også, det virker jo helt supert. Og adopteret til vognen er såpass billig at det går bra. Kan tenke meg at det er genialt å kunne feste setet på vognen ja, hater å putte bilsetet oppi sånn handlevogn for det rister og bråker jo sånn.

 

hi

 

Anonym poster: fe893b63671fd534a113a1943486f3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...