Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Går det an å soørre kommunen om jeg kan få dele opp denne regningen i to? Eller er det ikke vits å soørre engang? Anonym poster: 6822a627c55ac2de6deb7ed2a7aa7ff6
Anonym bruker Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Detgikk ann før hos oss, sandefjord. Men så byttet de noe regnskapsgreier og da gikk det ikke lenger. Veldig kjedelig for det var veldig deilig å få denne delt opp gjennom hele året. Anonym poster: dbbb2752dc58cb657798505559cbf636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå