Gjest amandine Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Nei vel. Damen på 28 hadde sluttet og ikke brukt bh på to år. Spør henne igjen når hun har passert 40, og har gått fra en snerten b-cup til en lang dd. Jaggu. http://www.dagbladet.no/2013/04/11/nyheter/bryster/forskning/26618001/
Gjest Nerdens'mus Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Hm jeg har gått med bh fra jeg var 15 og har på den tiden gått fra en snerten C til en sigende G. Nå er bhen avslørt, men det er så lite lekkert med bryster som klasker meg i trynet så je fortsetter vel med bhen når de nå alikavel er segne før fylte 30, Tyngdekraften suger
Gjest Siklerotte Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Vel, jeg kjenner en atten år gammel jente som burde ha brukt BH men som av en eller annen merkelig grunn ikke gjør det - og puppene hennes henger til langt under navlen. Og jeg bor i BH, og har gjort det fra den dagen jeg fikk antydning til pupper, og mine pupper henger ikke - det er forskning nok for meg!
Gjest sug lut Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Tja, man kan sikkert gå rundt uten, men prøv å løpe?
Gjest Ziva Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Klask, klask, godt jeg hverken løper eller har planer om å kaste BH'n.
frk Nilsen Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 Tja, man kan sikkert gå rundt uten, men prøv å løpe? AU! Det tør jeg ikke prøve på en gang, sitter inne med en 75H så uten BH er uaktuelt!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 12. april 2013 #8 Skrevet 12. april 2013 Jeg trosser tyngdekraften og ruller inn puppene hver dag. Men det gjør sinnsykt godt å få av seg "tvangstrøya" når man kommer hjem
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 12. april 2013 #9 Skrevet 12. april 2013 Jeg lurer litt på om hun i artikkelen hadde riktig BH størrelse? Skulle jeg f.eks ha måttet gå med en 75B så hadde jeg heller vært foruten. Ihvertfall for å få luft.
Madolyn Skrevet 12. april 2013 #11 Skrevet 12. april 2013 (endret) Jeg syns det er ubehagelig med kvinner som ikke bruker bh. Det er en god del kvinner i 50-60-åra som tydeligvis "gir faen" og lar pennalene dingle fritt under toppen til alles beskuelse. Det blir som en togulykke; det er ekkelt og fælt men man klarer ikke å la være å stirre.. Jeg har sett min svigermors brystvorter gjennom altfor mange gensere og t-skjorter.. gag reflex... Endret 12. april 2013 av Madolyn&Muffin
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. april 2013 #12 Skrevet 12. april 2013 Jeg syns det er ubehagelig med kvinner som ikke bruker bh. Det er en god del kvinner i 50-60-åra som tydeligvis "gir faen" og lar pennalene dingle fritt under toppen til alles beskuelse. Det blir som en togulykke; det er ekkelt og fælt men man klarer ikke å la være å stirre.. Jeg har sett min svigermors brystvorter gjennom altfor mange gensere og t-skjorter.. gag reflex... Det har jeg faktisk ingen forståelse for. Og vil jeg gå med dinglepupper så gjør jeg det. Men jeg vil ikke. Annet enn hver kveld fra 2030 da har jeg pysj.
Gjest Siklerotte Skrevet 12. april 2013 #13 Skrevet 12. april 2013 Jeg har aldri skjønt hvordan BH kan være en tvangstrøye? Jeg hater å gå uten, skulle gjerne hatt på døgnet rundt.
Madolyn Skrevet 12. april 2013 #14 Skrevet 12. april 2013 Jeg syns det er ubehagelig med kvinner som ikke bruker bh. Det er en god del kvinner i 50-60-åra som tydeligvis "gir faen" og lar pennalene dingle fritt under toppen til alles beskuelse. Det blir som en togulykke; det er ekkelt og fælt men man klarer ikke å la være å stirre.. Jeg har sett min svigermors brystvorter gjennom altfor mange gensere og t-skjorter.. gag reflex... Det har jeg faktisk ingen forståelse for. Og vil jeg gå med dinglepupper så gjør jeg det. Men jeg vil ikke. Annet enn hver kveld fra 2030 da har jeg pysj. Ja alle gjør som de vil. Men jeg har opplevd damer som fnyser av at noen går med push up-bh og lav utringing fordi de syns det ser så billig ut. Og så sitter de der uten bh og tydelige omriss av både bryst og vorte gjennom trøya sjøl... Hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå