Gå til innhold

Føler meg så teit.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok lappen for 3 år siden og jeg er ikke den som elsker å kjøre bil, men jeg gjør det, stortsett hver dag pga jobb.

Nå har det snødd enrome mengder og brøytingen er det så om så med...er helt grusomt å kjøre nå pga enorme hauger med snø som ligger i alle kryss slik at man ikke ser noe...i tillegg til det er den ingen parkeringsplasser ved barnehagen til gutten vår så vi må parkere nesten midt i gata:S

Jeg spurte moren min om ikke hun kunne kjøre oss imorgen og det sa hun selvfølgelig ja til, men jeg føler meg så teit!!! 24 år, har barn og klarer ikke å kjøre oss på det vi skal på!!!!

Håper så inderlig at det regner bort iløpet av helga ellers så må jeg få meg nye nerver:P

bare måtte få det ut!

Flere som ikke liker å kjøre på slike forhold?

Anonym poster: 447b20b922b34752dc30356e3616ccf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt teit, ja, men so what så lenge du føler det er tryggest og best....

Jeg kjører uansett og er vant til vanskelige forhold, men gleder meg likevel til våren kommer skikkelig :)

Anonym poster: 4b1f934ee23412cd692f63b567c34cfe

Skrevet

Har kjøpt med en liten Suzuki Swift jeg, firehjulstrekk og piggdekk, alt har gått så mye bedre etter at jeg fikk den.

Har følt meg trygg, den er liten og lettkjørt, kommer frem overalt uten å sette seg fast og er super å kjøre på vinterføre. Etter nå to vintre med denne bilen er det ikke noe problem lenger.

Før måtte mannen kjøre først ungene i barnehagen også meg på jobb og komme for sent selv fordi jeg ikke turte kjøre på glatta eller snøføre...

Anonym poster: 457f27ab6f047e6c3ca2f7cd066981a6

Skrevet

Jeg tok lappen for 3 år siden og jeg er ikke den som elsker å kjøre bil, men jeg gjør det, stortsett hver dag pga jobb.

Nå har det snødd enrome mengder og brøytingen er det så om så med...er helt grusomt å kjøre nå pga enorme hauger med snø som ligger i alle kryss slik at man ikke ser noe...i tillegg til det er den ingen parkeringsplasser ved barnehagen til gutten vår så vi må parkere nesten midt i gata:S

Jeg spurte moren min om ikke hun kunne kjøre oss imorgen og det sa hun selvfølgelig ja til, men jeg føler meg så teit!!! 24 år, har barn og klarer ikke å kjøre oss på det vi skal på!!!!

Håper så inderlig at det regner bort iløpet av helga ellers så må jeg få meg nye nerver:P

bare måtte få det ut!

Flere som ikke liker å kjøre på slike forhold?

Ikke jeg men har hatt noen tanter som egentlug hadde "sommersertifikat", disse var også redde for bykjøring. Jeg havnet derimot i en ulykje for noen år siden, og jeg ble da engsteligere i trafikken. Kuren min ble å utfordre meg selv, presse meg selv til å kjøre i situasjoner og på steder hvir jeg var engstelig. Og det hjalp! Nå kjører jeg over alt og på alt av føre.

Anonym poster: 030001b23d8a8255963ba62dcd2991ce

Skrevet

uff kanskje jeg bare skulle bite i det sure eple og si at hun ikke trenger å kjøre oss....men jeg vet jeg kommer til å ligge våken inatt pga dette....( I know,bagatell....men jeg er en slik en fiiiintenker...grubler meg ihjel over hva andre folk tenker:S )

Skrevet

uff kanskje jeg bare skulle bite i det sure eple og si at hun ikke trenger å kjøre oss....men jeg vet jeg kommer til å ligge våken inatt pga dette....( I know,bagatell....men jeg er en slik en fiiiintenker...grubler meg ihjel over hva andre folk tenker:S )

Lever de i barnehagen og så bruker du dagen og helga på å kjøre og utfordre deg selv med kjøring. Det går helt sikkert bra, du er jo så forsijtig. Verre med verdensmestere i trafikjen, det er de det skjer uhell med.

Anonym poster: 030001b23d8a8255963ba62dcd2991ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...