Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Jenta på 7 har fotsopp, og ved nærmere ettersyn hadde både sønnen min og jeg det selv. For mange år siden husket jeg at jeg smørte og smørte og at det aldri gikk over. :-( Er det fremdeles krem som hjelper? Gode tips? Anonym poster: 3660a2aa03c14c08c19c3c7d7e5c2f03
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Lamisil, smøres bare på en gang i følge reklamen på TV. Kjøpes på apotek. Event Canesten/Klotrimasol Anonym poster: 2a6785613142d5e822a89d0163e9fa89
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Takk for tips! Anonym poster: 3660a2aa03c14c08c19c3c7d7e5c2f03
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Ps Klotrimasol er det samme som Canesten, bare billigere. Velger du denne må du smøre noen dager etter det ser bra ut, ellers kommer det tilbake. Lufte føttene mye, tørke godt etter vask. Anonym poster: 2a6785613142d5e822a89d0163e9fa89
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Vask føttene i vann med godt med natron i, gjerne som fotbad. Ikke skyll av, bare klapp tørt. Gjør det gjerne morgen og kveld. Evt kan du vaske føttene om morgenen i natronvann, og ta fotbad på kvelden. Anonym poster: 9197797898b7831820863c3fc24a5ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå