Kristi*trebarnsmor* Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Hvor bestiller dere fra? Altså hvilke nettsteder. Jeg har skjønt at mange bestiller fra Sverige, Tyskland og Nederland. Har dere vært fornøyd? Jeg har veldig lyst på ny vogn til tredjemann, men aner tett og slett ikke hvor jeg skal begynn å se! Vet ikke helt hvilke kriterier jeg har enda heller. Til førstemann kjøpte jeg simo kombi uten å se på andre vogner. Har vært fornøyd med den, men har lyst på nytt, og tror jeg ønsker meg noe litt lettere og men manøvrerbart enn simo. Tips? :-)
Liaes Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Jeg bestilte tfk joggster twist m multi x bagen fra kiddies24.de. Betalte 5200,- inkl frakt og moms. Veldig god service og har ikke hatt noen problemer med vognen, annet en ett punktert dekk, men det var vell strengt tatt min egen feil! det gikk også kjapt og få vogna,10 dager fra den var bestilt til den var på døra! betalte via paypal.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 12. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2013 Takk for svar Er det noen som vet om andre sider?
AO3 Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 http://www.babyjungle.nl/ Kjøpte herfra for litt over to år siden, veldig god erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå