Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Jeg har kommet i den kjipe situasjonen at jeg har blitt arbeidsledig, med 4 mnd igjen til termin. Jeg har vel ikke den store trua på at noen vil ansette en som snart skal ut i permisjon, men jeg må jo prøve.. Så jeg lurer på, hva skriver jeg egentlig i en jobbsøknad? Skriver jeg at jeg er gravid? Jeg har ingen utdannelse utover videregående, så jobbene jeg søker på vil være butikkjobber, kontor osv. som ikke krever noen spesiell skolegang. Anonym poster: 1195bafb71c445f6bf7abb085ba7908e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Nei, det skriver du ikke:) Det kan de se på intervjuet, evnt. kan du fortelle det når du har fått jobben. Det skal ikke spille noen rolle for om du får jobben eller ikke, så hadde faktisk holdt kjeft så lenge som mulig. Anonym poster: 9f1953ff4f04ae6f49f49d99024545ab
Våryr ✿ Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Nei, da kan du i tilfelle se langt etter et intervju. Lykke til med jobb søking
Våryr ✿ Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Men for å være ærlig så stiller du svakt når det gjelder butikk jobber osv. De trenger gjerne ansatte straks. De har ikke lov å diskriminere pga graviditet. Men det er vanskelig å bevise. Spesielt når man i slike jobber gjerne blir ansatt på bakgrunn av personlige kvalifikasjoner. Krysser fingrene for deg! Og beklager at innlegget ble så negativt.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Har du vurdert å ta kontakt med noen vikarbyråer? Det kan kanskje være lettere å få noe midlertidig når du er såpass langt på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå