Gå til innhold

Hjelp meg damer...Kroppsfasong..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har googlet, sett på tv program osv, men finner liksom ikke helt hvilken kroppsfasong jeg har:/

 

Jeg er:

 

Høy

Lange armer

Lang overkropp

Små pupper

Helt vanlig rompe ( altså ingen stor rompe, men blir veldig flat når jeg er tynn)

Smalt ansikt

Litt brede skulder

Problemområde og det som er størst hos meg er lårene...

 

 

Etter og ha sett på alle fasongene så tenker jeg at jeg er en blanding av denne:?

 

http://www.google.no/search?q=kjegle+fasong&hl=no&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=aAhnUePsLumr4AS3woCQCA&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#imgrc=2UGRamHCxLXsXM%3A%3BSgVR1Dggu7eZRM%3Bhttp%253A%252F%252Fpub.cdn.tv2.no%252Fmultimedia%252FTV2%252Farchive%252F00942%252FKjeglen_942635i.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tv2.no%252Fgmn%252Ffinn-din-kroppsfasong-og-se-hvordan-du-boer-kle-deg-3701488.html%3B680%3B382

 

Kjegle...bare at jeg slankere enn denne damen....

 

Når jeg har vært tynnere har jeg vært rett opp og ned guttefasong...

 

Har smale hofter og alltid hatt små pupper. Er kun lårene som er litt store.

 

 

Hvilken bikini skal jeg velge??

 

 

Hun her er nok litt tynnere enn meg ja, men slik ser jeg ut når jeg er enda tynnere. Litt brede skuldre...

 

http://www.google.no/search?q=kroppsfasonger&hl=no&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=fQlnUb2tMaPV4gTnroGgDQ&ved=0CEMQsAQ&biw=1366&bih=667#hl=no&tbm=isch&q=teri+hatcher&spell=1&sa=X&ei=lQlnUc25K4j24QTxx4HwDw&ved=0CEsQBSgA&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45107431,d.bGE&fp=8a6ef7f1f49e0bd0&biw=1366&bih=667&imgrc=nb24XE6sFfZ_uM%3A%3BRpu1xsCLSUx7mM%3Bhttp%253A%252F%252F9img.skins.be%252F3%252F1%252F6%252F1%252F6%252F4%252F0%252Fdesperate-housewives-s7-teri-hatcher-003.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fimage.skins.be%252F3161640%252Fdesperate-housewives-s7-teri-hatcher-003%252F%3B2250%3B3000

 

 

 

vanskelig:((

 

Anonym poster: 68967f8da81461cd6e9bf943c2c43f14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er kroppsmålene dine da? Rundt brystet, midjen og hoften?

 

(Husk at midjen er det smaleste punktet ditt)

 

Anonym poster: 88ba6889ba6139124c53e7dd77dbe218

Skrevet

Der ble jeg skittle eller pear....usikker hva saddlebags er?? sideflesk??

 

Er ingen pære altså...enda mer forvirret. :((

 

HI

 

 

 

Anonym poster: 68967f8da81461cd6e9bf943c2c43f14

Skrevet

Hva er kroppsmålene dine da? Rundt brystet, midjen og hoften?

 

(Husk at midjen er det smaleste punktet ditt)

 

Anonym poster: 88ba6889ba6139124c53e7dd77dbe218

 

 

Det vet jeg ikke. Klarer ikke måle.

 

Bruker 29 str i bukser

Large i klær pga lange armer, men de er for store i midjen....så m/l.

 

Anonym poster: 68967f8da81461cd6e9bf943c2c43f14

Skrevet

Det letteste er å finne frem målebåndet og hvis du ikke har et, så får du kjøpe et i morgen =)

 

Jeg synes det var håpløst å skulle sitte og trykke på hva jeg lignet mest på, men fant flere sider som tok målene og plottet dem inn og fikk vite kroppsfasongen min.

 

Anonym poster: 88ba6889ba6139124c53e7dd77dbe218

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...