Gjest Kira bjeffer Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 I dag var skjebnen på min side. Dere har sikkert lest om den forferdelige ulykken på E18 i dag. Jeg kjører vanligvis der på vei til jobb. I dag morges ble jeg noen minutter forsinket, og det førte til at jeg var en av dem som kom rett bak bilene som kræsjet. Grusomme og forferdelige bilder! Ta vare på alle deres kjære rundt dere, fordi man vet aldri hva som kan skje i løpet av dagen. I dag ble det delt ut mange gode klemmer til barna da jeg kom hjem fra jobb.
Patetica fåkksi Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Noe sier meg at vi krysses hver eneste dag, Kira. Eller kjører samme vei. Jeg var der da helikopter nummer to nettopp hadde landa, klokken 06:40.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Noe sier meg at vi krysses hver eneste dag, Kira. Eller kjører samme vei. Jeg var der da helikopter nummer to nettopp hadde landa, klokken 06:40. Da stod vi nok i samme kø i dag! Hvis jeg husker riktig så lurer jeg faktisk på om vi bor i samme kommune også.
Patetica fåkksi Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Hvis jeg husker riktig så lurer jeg faktisk på om vi bor i samme kommune også. Innboksa deg jeg.
Gjest amandine Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Så godt at dere fremdeles er der! Og varme varme tanker til de som ikke var fullt så heldige. Jeg er så takknemlig for at jeg ikke vet hva som venter meg rundt neste sving.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 Bra dere ungikk skade. Litt imponert over at dere ikke ble så skjelvne at dere dro hjem og bearbeidet sjokket, men faktisk kom dere på jobb.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. april 2013 #8 Skrevet 12. april 2013 Opplevde at bilene bak meg smalt i hverandre i går, det endte med at første bil bak meg sklei opp på siden av meg så vi hadde øyekontakt. Heldigvis var det ingen alvorlige skader og jeg slapp med skrekken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå