Gå til innhold

trondheim


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har et godt forslag til hva man kan finne på med barn ca 3-4 år i trondheim i helga som ikke er lekeland eller svømming??

 

Anonym poster: 09fd54daf0c9ae83cd376887956d9e1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ila brannstasjon har eventyr stund værtfall

(søk på ila brannstasjon på facebook så kommer det opp)

 

Om dere bor i nærheteb av tyholt eller har bil: besøke sykkelbanen på ved berg skole.

 

Gå tur til estenstad hytta eller rønningen.

 

Finne en ny lekeplass! Det er jo en drøss av dem i alle bydeler. Sirkusparken på lade er litt utenom det vanlige.

Skrevet

Gå tur i fjæra? Plukke stein, se på krabber, grille osv.. Trenger ikke være noe som koster penger veit du ;-)

Skrevet

Ila brannstasjon har eventyr stund værtfall

(søk på ila brannstasjon på facebook så kommer det opp)

 

Om dere bor i nærheteb av tyholt eller har bil: besøke sykkelbanen på ved berg skole.

 

Så morsomt, dette var alt jeg hadde tenkt å skrive :)

Kan føye til parken ved sykehuset, også litt utenom det vanlige. Kan kombineres med andemating ved nidelva (det kan forsåvidt ila-parken også).

Kos dere :D

Gå tur til estenstad hytta eller rønningen.

 

Finne en ny lekeplass! Det er jo en drøss av dem i alle bydeler. Sirkusparken på lade er litt utenom det vanlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...