Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Pleier ikke å skrive her inne å klage på alt, men jeg kjenner at jeg har det vanskelig å sliter med å forholde meg til situasjonen.. Mannen er en jeg kan stole på, aldri vært noe grunn til bekymring på noen områder. Vi er som regel sammen bortsett fra tiden vi er på jobb.. Nå er det sånn at han skal reise med en tur med jobben ( mye fyll) og jeg har gått rundt i flere dager med en uggen følelse. Jeg sliter veldig med å slippe han ut av komforsonen her hjemme uten å være bekymret for at han gjør noe som kan såre meg.. Vet det virker så teit, jeg har vel lest litt mye her inne og skjønt realiteten bortover.. Han er en mann med få ord så er kanskje det som gjør meg litt "stresset" Jeg får liksom ikke vite så mye og vet jo at det skjer mye mer enn han forteller.. I går skulle jeg sjekke en mail på tlf hans og fant tilfeldigvis flere forskjellige mailadresser fra forskjellige "damemailer". Det var tydelig at de var fra utlandet og en av de så ut som var oversatt til norsk for det var skrevet så dårlig.. Sto noe sånt som, jeg er en singel kvinne som venter på å hore fra deg, sjekk ut min profil osv.... Andre mailer sjekk ut dette og en link... Jeg tok det opp med en gang og han ble ganske forståelig litt oppgitt og fortalte at det var spam som kom inn hele tiden.. Meldingene jeg så var jo ikke åpnet av han engang, og de var spredt utover flere dager så tenker de kommer jevnt da.. Men er det vanlig å få slik spam? Det først jeg tenkt var at han sikkert har en profil et sted og folk som sender mailene til han? Jeg er som sagt litt stresset over turen han skal ha og redd jeg bare prøver å finne feil, men samtidig reagerer hele meg på disse dumme mailene Anonym poster: dc0e2a83c2c905478e2f362ee760eab5
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Ja, det er veldig vanlig å få slik spam. Jeg har motatt mailer fra "prinser" i Nigeria, fra "hotte" karer på jakt etter damer i Norge osv. Mailer som gjerne er oversatt med Googe Translate. Spam spam spam!
Strikkulf Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Min hotmail er iallefall overstrødd med den slags, det er bare spam! Senk skuldrene, han har nok ikke svin på skogen der iallefall:)
Superdolly Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Ja, det er vanlig. Både jeg og mannen får det jevnlig, og han pleier å fleipe med det av og til.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Det er spam ja. Mannen min og jeg får også slike. Anonym poster: b53eabb9ee7d488e18929e9b2624b657
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 Jeg får sånn spam hele tiden, og har ikke svin på skogen.. Eneste jeg gjorde var å registrere mailen min når jeg streamet en fotballkamp. Trodde man måte det, men nå får ejg masse mail fra "kåte kari" og "uggi Boga" om både det ene og det andre.. Anonym poster: 4eb520f3a47fe89ac8674971b1642e62
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Å takk kjære damer det var godt å høre Jeg har aldri fått slike ting så dette var nytt for meg... Men hvor ofte får dere slike da, virket som det var flere ganger i uken hos han? HI Anonym poster: dc0e2a83c2c905478e2f362ee760eab5
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 Å takk kjære damer det var godt å høre Jeg har aldri fått slike ting så dette var nytt for meg... Men hvor ofte får dere slike da, virket som det var flere ganger i uken hos han? HI Anonym poster: dc0e2a83c2c905478e2f362ee760eab5 Om man ikke blokkerer avsender og legger avsender i spamlisten så kan de komme ganske ofte. Anonym poster: 7094f49c60521a60dc028984a54328c8
Superdolly Skrevet 11. april 2013 #10 Skrevet 11. april 2013 Hvor ofte det er aner jeg ikke. Det går litt i perioder hos meg, noen ganger er det flere ganger i uka og så kan det gå en stund uten noe. Jeg sletter det alltid, og spamfilteret tar jo en del.
Strikkulf Skrevet 11. april 2013 #11 Skrevet 11. april 2013 Å takk kjære damer det var godt å høre Jeg har aldri fått slike ting så dette var nytt for meg... Men hvor ofte får dere slike da, virket som det var flere ganger i uken hos han? HI Anonym poster: dc0e2a83c2c905478e2f362ee760eab5 Jeg får det allefall flere ganger i uka, men heldigvis legger det meste seg i spam mappa, og det som ikke gjør registrerer jeg som spam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå