Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Eks.: jeg sier at han er verdens flotteste for meg, han svarer at jeg er fin for å være så gammel når jeg spør hva han synes. Han sier han lett kunne fått seg ei dame på 20 år, han er 45 selv. Han synes puppene mine er greie... Til å suge på for sønnen vår. Sagt som en spøk( haha). Magen min så ut som hans bestemor sin etter to tette fødsler. Jeg vet at jeg ser bra ut og er ettertraktet. Får høre at jeg er sjelden vakker, har slanket meg masse nå og får stadig tilbud fra andre menn. Problemet er at han aldri sier noe sånt til meg. Fisker jeg etter komplimenter så avfeier han det med en kommentar som en spøk. Og jeg blir sittende igjen å lure på hva han egentlig tenker. I begynnelsen av forholdet, mange år siden så spurte jeg om han synes at jeg er fin, og han svarte at ja, jeg var den mest veldreide han har hatt. Da jeg nevnte det for han nå at det var det eneste han har sagt så fikk jeg til svar: ja, men det er lenge siden det. Det har vært slutt i mellomtiden, og han har hatt andre damer. Takk for den du! Han spør meg aldri om andre menn og skjuler sin sjalusi godt. Hva skal jeg gjøre med dette? Blir så lei meg og det frister lite å gi flere komplimenter til han. Anonym poster: 9c0954bd523a0824cc81a7e7e613955c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Jeg har ikke opplevd at min samboer har sagt det til meg. Tenker din mann bør få seg noe å tenke på. Anonym poster: 6f4856eae926ea35157ed1a37f93c43b
123pannekake Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Hva med å snakke med han om at du savner at han gir deg komplimenter? Altså, si det rett ut, ikke pakke det inn i alskens fine ord og vendinger. Det var god hjelp i her i huset iallefall, gubben skjønte det rett og slett ikke når jeg hintet frampå, spurte om han syntes jeg var fin osv. :-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Nei, jeg håper da inderlig ikke det. Hvorfor er du sammen med han? Han høres jo overfladisk, egoistisk og grusom ut! Anonym poster: 170e9eba5fa2a84befd73fe3cbe47b9e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Det som slo meg ca midt i andre avsnitt er at det virker på meg som om mannen egentlig har veldig dårlig selvtillit, og derfor "trykker" deg ned... men kamuflerer det som en "spøk". Får litt inntrykk av at han egentlig sier: "du må ikke tro du er attraktiv nok til å få noen hvis du går fra meg". Jeg har aldri vært sammen med noen mann som har vært på denne måten. En god mann gir gode komplimenter, komplimenter som du forstår. Og om han spøker rundt utseendet så gjøres det på en god måte slik at man likevel ikke er i tvil om at han mener du er tiltrekkende. Jeg er sammen med en mann nå, og det hender vi fleiper med hverandre ang utseendet eller alder. Men vi er likevel det meste av tiden opptatt av å gi hverandre gode komplimenter. Tror faktisk at han gir meg flere hver dag, når jeg tenker meg om Og når vi fleiper så er det moro for oss begge to, og ingen av oss tviler på om at den andre er veldig tiltrukket av hverandre. Det er slik det skal være. Slik mannen din holder på så gir han med en hånd i ett øyeblikk for så å umiddelbart trekke det tilbake med begge hender i neste sekund. Jeg vil tro at han har dårlig selvtillit og at han er redd for å miste deg. Jeg tror jeg hadde sagt at hvis han ikke vil miste deg så må han begynne å vise at han liker deg og utseendet ditt - uten å "rakke ned på" deg/det samtidig. Men trolig så blir han redd når du tar det opp og går i forsvar, fordi han trolig er redd for at du skal finne en annen. Dette går på hans manglende selvtillit - det er han som må finne ut av ting i seg selv. Anonym poster: 74455f52ccd76e2e9c973935e465c974
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Jeg gjetter at han er smertelig klar over hvor fin du er og hvor bra drag du har på andre menn. Derfor vil han "dra deg litt ned på jorda" og legge opp til at du blir usikker på deg selv, slik at du ikke tør gå fra ham (i frykt for at du ikke finner en ny mann som vil ha deg). Han er redd for at du vil tenke, hvis han gir deg mange komplimenter, at "ja, jeg er veldig vakker... Mon tro om jeg kan finne meg en bedre mann?" Sorry dårlig formulering, hjernen min har smelta litt. Anonym poster: cee556934116cbf083f347c7450f1ac0
Elsker livet Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 Tror ikke dette er normalt i et kjærlig forhold. I så fall er det destruktivt og fører lite godt med seg. Hadde bedt han om å ta seg sammen.
☆☆☆ Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Har aldri hørt slikt, trur det er rimeleg spesielt å seie slikt til partneren sin..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 Eks.: jeg sier at han er verdens flotteste for meg, han svarer at jeg er fin for å være så gammel når jeg spør hva han synes. Han sier han lett kunne fått seg ei dame på 20 år, han er 45 selv. Han synes puppene mine er greie... Til å suge på for sønnen vår. Sagt som en spøk( haha). Magen min så ut som hans bestemor sin etter to tette fødsler. Jeg vet at jeg ser bra ut og er ettertraktet. Får høre at jeg er sjelden vakker, har slanket meg masse nå og får stadig tilbud fra andre menn. Problemet er at han aldri sier noe sånt til meg. Fisker jeg etter komplimenter så avfeier han det med en kommentar som en spøk. Og jeg blir sittende igjen å lure på hva han egentlig tenker. I begynnelsen av forholdet, mange år siden så spurte jeg om han synes at jeg er fin, og han svarte at ja, jeg var den mest veldreide han har hatt. Da jeg nevnte det for han nå at det var det eneste han har sagt så fikk jeg til svar: ja, men det er lenge siden det. Det har vært slutt i mellomtiden, og han har hatt andre damer. Takk for den du! Han spør meg aldri om andre menn og skjuler sin sjalusi godt. Hva skal jeg gjøre med dette? Blir så lei meg og det frister lite å gi flere komplimenter til han. Anonym poster: 9c0954bd523a0824cc81a7e7e613955c For en grusom ubetenksom om lite hyggelig mann! Hadde aldri funnet meg i slikt, og jeg vet jeg ikke er ingen veldreid nymfe etter to fødsler.. Men det syns jeg versågod han får synes, likevel! Slutt å gi ham komplimenter ihvertfall... Og ta til deg det gode du får fra andre, og drit litt i mannen en stund.. Han får da vise at han fortjener deg! Anonym poster: 249002ec5d1483e43c7fc52d859b4953
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #10 Skrevet 11. april 2013 Enig med hun som sier at det høres ut som han har dårlig selvtillit. Høres ut som han må fremheve seg selv og trykke deg ned for å kunne føle seg likeverdig med deg. Anonym poster: 9c3bd4e63b19b63a664cd41530d4ab5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå