Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Jeg bestilte for en stund siden time hos gynekolog. Prøvde selvsagt å time det så godt jeg kunne, med tanke på mensen. Men mensen er nå over en uke forsinket (nei, jeg er ikke gravid, sliter bare med uregelmessig menstruasjon). Dermed kommer mensen temmelig sikkert til å krasje med gynekologbesøket. Spørsmålet mitt er om jeg burde ringe å avbestille timen nå med en gang, siden jeg etter all sannsynlighet kommer til å ha mensen når jeg har time. Eller burde jeg vente, i tilfelle mensen ikke skulle dukke opp sånn at timen kan gjennomføres likevel? Er så i tvil, blir veldig takknemmelig for alle svar! Anonym poster: 9c105bef6f85322eaa797d413c6ad0b6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Ingen? Anonym poster: 9c105bef6f85322eaa797d413c6ad0b6
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Du har vel mulighet til å avbestille timen 1-2 dager før dersom det kræsjer med mensen?
Superdolly Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Hos legen jeg går til er det 24 timersgrense på avbestilling, så jeg ville ha sørget for å overholde den for å slippe å betale for en time man ikke får brukt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Du ringer og flytter timen? Ja tenkte på det, men er så vanskelig når mensen er så uregelmessig at jeg ikke aner når den kommer HI Anonym poster: 9c105bef6f85322eaa797d413c6ad0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå