Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Er dere fornøyd med bilen? Hva er evnt ikke fornøyd med? Anonym poster: f77cde9202275c5782fa599c178cbc73
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Har ikke selv, men en kollega av meg har. Han sier han er veldig fornøyd med kjøreegenskapene og god plass Anonym poster: 6e95e773830b03a9dc9343b303b058de
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Søstera mi og mannen har den, med automatgir. De er knallfornøyd! Kunne godt tenke meg denne bilen selv jeg... Anonym poster: 13774ed91ddd6dbaabe68c59f76d8852
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Takk, tror vi skal kjøpe den i morgen. Plass har mye å si når man har flere barn HI Anonym poster: f77cde9202275c5782fa599c178cbc73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå