Gå til innhold

Noen som har Skoda Superb?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med bilen? Hva er evnt ikke fornøyd med?

 

Anonym poster: f77cde9202275c5782fa599c178cbc73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke selv, men en kollega av meg har. Han sier han er veldig fornøyd med kjøreegenskapene og god plass :)

 

Anonym poster: 6e95e773830b03a9dc9343b303b058de

Skrevet

Søstera mi og mannen har den, med automatgir. De er knallfornøyd! Kunne godt tenke meg denne bilen selv jeg...

 

Anonym poster: 13774ed91ddd6dbaabe68c59f76d8852

Skrevet

Takk, tror vi skal kjøpe den i morgen. Plass har mye å si når man har flere barn :)

 

HI

 

Anonym poster: f77cde9202275c5782fa599c178cbc73

Skrevet

Vi kjøpte den i desember - super bil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...