Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Noen her som skal dit i helgen?:-) Anonym poster: e5c88feef85c69d7459f2a840caf066e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Skulle gjerne dratt, og har alltid hatt lyst. Men passer selvsagt ikke denne gang. Og tidligere har jeg fått vite det ETTER messa Kos deg! Anonym poster: 65857532c7976107e785a2e5c674a973
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Det skal jeg;-) messa er både fredag, lørdag og søndag da;-) Anonym poster: e5c88feef85c69d7459f2a840caf066e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå