Gå til innhold

Noen som husker hvor dokumentaren "Adopsjonens Pris" ligger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både jeg og samboer tenkte mye på jenta etter vi hadde sett denne for 1 måned siden ca.

Skulle også ønske hun fikk reise hjem igjen, men som den biologiske moren sa: hun kan ikke komme hjem. hun har blitt dansk. og det er faktisk mye sant i deg. kulturen og språket alt kan være vanskelig for henne etter så mange år borte. håper dog hun reiser ned til foreldrene når hun blir eldre, og at hun lever greit nok der hun bor nå.

kjente jeg var så forbanna på den grusomme adoptiv moren at jeg ville filleriste henne! vemmelig dame...hun var liksom selve bilde på en ond "stemor" en slik du hører om, passet henne perfekt med personlighet og utseende. virket også som om mannen hennes var kuet av henne, hun bestemte i det huset. kald og følelsesløs dame!

stakkars jente...

Anonym poster: aa53e59d43271aad5ec21e286ab777cf

Skrevet

En sterk dokumentar,som forteller om en liten jente som ikke forstod hvorfor hun måtte reise fra mamma og pappa,og dra til ett ukjent sted med ukjente mennesker.Hun fikk Tilknytningsvansker,som er svært vanelig for adoptivbarn og få,det som var med denne familien,er at de fikk ikke hjelp til jenta iform av psykolog og en tolk(som hun hadde trengt,frem til hun forstod hvorfor hun er i danmark,og hadde lært seg språket).Foreldrene valgte tilslutt og sende henne på banehjem hvor hun får den hjelpen,hun ikke fikk når bodde sammen m lillebror og adoptivforeldrene.Hun ser adoptivforeldrene og lillebror hver 14 dag,og er glad i de foreldrene hun har i dag,og gjør fremskritt.Hun er en jente på 9år nå.

Anonym poster: 621ad4a39c8be642424c86105600106c

Skrevet

Har lest alle artiklene som er på linken over om familien og barna. Kjenner jeg fryder meg over at adoptivforeldrene har fått så masse negative tilbakemeldinger fra hele Danmark. De måtte "gå under jorda" en periode. Jeg kan ikke fatte og begripe at adoptivmor er miljøterapsut som jobber med psykisk sårbare barn og unge!!!

Anonym poster: 59c8ff14537d1c4fcf017e6eaf615903

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...