Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 For 2. mnd. siden tok jeg en kneoperasjon som ikke var helt vellykket. Har fremdeles vondt, og leddgikten som har vært forholdsvis snill mot meg tidligere har nå slått ut i full blomst. Tvinger meg til å jobbe 100% av den grunn at jeg elsker jobben min og ble tilnærmet gal av å være hjemme de første 2 ukene etter operasjonen og ikke se noen andre enn mann og barn. Skal inn på sykehuset igjen i mai pga operasjonen. Kan ikke huske sist jeg var smertefri. Har vært plaget med kneet i årevis. Er snakk om kneprotese. Kjenner det andre kneet mitt er i ferd med å streike også Yngste barnet skal utredes for astma og allergi i mai. Vi har hund så vi er litt engstelige for at vi må omplassere den. Fikk i dag tlf fra sykehuset pga yngste som er liten av vekst. De vil ha han inn om et par ukerfor å ta noen tester. Disse virker, ut fra forklaringen på tlf., som om dem er omstendige. 7 åringen må møte fastende, vil få blodsukkerfall og dem kommer til å bruke brutale metoder for å holde han våken. I tillegg har jeg time hos plastikkirurg på et 3.sykehus ca 2 timer (en vei) fra her jeg bor. Er snakk om bukplastikk. Denne vurderer jeg sterkt og avlyse. Nå synes jeg det er NOK. Anonym poster: ebb290ebd0bf02b2c0bdfb461b0d4ce5
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Huff, dere har jammen fått alt på en gang! Jeg hadde nok valgt bort det som ikke var helt nødvendig, bukplastikk kan du vel få tatt senere? Ellers er det jo bare å bite tennene sammen, det er utrolig hva man klarer når man må. Lykke til og god bedring til deg!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Dropper den timen for vurdering til bukplastikk. Har stått noen år på venteliste for å komme til konsultasjon og allerede utsatt det en gang tidligere. Litt kjipt, men sånn må det bare bli. Har ikke råd til å betale for den selv heller :-( Anonym poster: 4933809ae6929cb03c8f2774a1d0dbca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå