Gå til innhold

Jeg har vondt i rompa... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet jeg om det er hemorroider? Hadde ks for 6 mnd siden. Kan det likevel være hemorroider? Kjenner ikke noen "utposinger".

Anonym poster: 0a640eed7b6efcadd31f8e461abbe4bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan det het sikkert være, men det kan jo hende det er noe annet også. Har du vondt når du gjør nr 2? Eller vondt hele tiden? Blør du?

Jeg er litt sånn som heller går en gang for mye enn en gang for lite til legen, så hvor jeg hadde vært usikker så hadde jeg tatt meg en tur

Anonym poster: bcebfbc26689f2c9b1da89c6c79a34a2

Skrevet

Ta en tur til legen, du, så slipper du å lure :-)

Skrevet

Ja mest når jeg gjør nr 2. Men nå er det noen timer siden jeg var, og det gjør fortsatt vondt. Huff synes det er pinlig å gå til legen med...

Anonym poster: 0a640eed7b6efcadd31f8e461abbe4bb

Skrevet

Kommer ikke alltid blod og ikke at de alltid kommer utenfor endetarmen. Prøv med sheriproct( noe i den duren) fra apoteket. Er reseptfritt å brukes i endetarmen. Funka for meg! Fikk hemorider etter 1 fødsel for 2 år siden og de kom tilbake når jeg ble gravid på ny. Er, bokstavlig talt, drittvondt med hemorider.

Anonym poster: be6f6a8c354b89d40b084f65322cdea4

Skrevet

Tenk så mye forskjellig en lege ser og hører! Dette er ikke en uvanlig problemstilling. Og uansett er det greit å få utelukket at det ikke er noe annet enn hemorrider, også. Bedre å spørre en gang for mye!

Skrevet

Jeg hadde kjøpt meg en hemoroidesalve på apoteket og sett om det kunne hjelpe først og fremst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...