Gå til innhold

dere som har utenlandske menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ts, du er en virkelig rasist og ensom som er redd for å skape relasjoner mellom mennesker. Du lever et fryst ensomt liv og sånn vil du leve hele tiden. 

Anonymkode: c73ec...54e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikkje at folk kan gå i denne fella. Har du ikkje sjans på like fine norske gutter, så vær realistisk i forhold til korfor muslimske menn "faller for" deg.

Anonymkode: 568a9...da8

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ts, du er en virkelig rasist og ensom som er redd for å skape relasjoner mellom mennesker. Du lever et fryst ensomt liv og sånn vil du leve hele tiden. 

Anonymkode: c73ec...54e

Vel nå er det jo flere svar i denne tråden som bekrefter at det er mange som blir utnyttet. Så jeg syns vel at din reaksjon ikke ikke er helt på sin plass. 

Anonymkode: 27d89...366

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikkje at folk kan gå i denne fella. Har du ikkje sjans på like fine norske gutter, så vær realistisk i forhold til korfor muslimske menn "faller for" deg.

På feil sted til feil tid. Denne type menn som vil utnytte er veldig pågående og over romantiske. Lett å bli lurt dessverre 😐 

Skrevet
11 minutter siden, Fuzi skrev:

På feil sted til feil tid. Denne type menn som vil utnytte er veldig pågående og over romantiske. Lett å bli lurt dessverre 😐 

Veldig leit at du måtte oppleve det.           -klem-

Skrevet

Nei, det er jeg ikke redd for. Han har norsk statsborgerskap, men ønsker at jeg og barna flytter med han til hans hjemland som ligger i asia. 

Anonymkode: b523d...1d1

Skrevet

Dummeste spørsmålet ja selfølgelig vil alle som kommer hit fra et dårligere eller vanskeligere land bosette seg. Med ei blondine er det bare pluss

Men ut nytting virker litt brutalt har noen slike tanker så blir dem tatt og sendt vekk til hvor henn de kommer ifra

Har sett endel med folk som prøver og prøver men kommer ikke langt

Anonymkode: 508b6...392

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dummeste spørsmålet ja selfølgelig vil alle som kommer hit fra et dårligere eller vanskeligere land bosette seg. Med ei blondine er det bare pluss

Men ut nytting virker litt brutalt har noen slike tanker så blir dem tatt og sendt vekk til hvor henn de kommer ifra

Har sett endel med folk som prøver og prøver men kommer ikke langt

Men vil det si at de som vil skilles rett etter de har fått norsk statsborgerskap, der kan statsborgerskapet trekkes tilbake. Siden de har fått det på falskt grunnlag. ? 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men vil det si at de som vil skilles rett etter de har fått norsk statsborgerskap, der kan statsborgerskapet trekkes tilbake. Siden de har fått det på falskt grunnlag. ? 

Selfølgelig er det ikke så enkelt å bare lure seg unna, du må ha gjort noe strengt mot han slik at han kan beholde botilatelsen i Norge

Ikke så lett idag for å slippe unna med lureri

Skrevet
På 11.4.2013 den 16.27, Anonym bruker skrev:

Skjønner godt dere som har menn med "papirene i orden" ikke er redd for det, og dette spøramålet var jo ikke til dere.

Jeg tenker på de som har fått bli i norge på grunn av sine norske kjærester.

Jeg har ei venninne som er gift med en fyr og jeg har hørt fra ei i familien til han mannen at han kun utnytter henne.

Men hun vil ikke en gang høre på meg når jeg snakker til henne.

Synes det er så leit å vite at hun blir utnyttet.

Anonym poster: 9c2f322f06c46f2221e0fdc8a7ba3119

Da har du gjort ditt. Men det kommer en dag da hun vil trenge deg. Eller at hun trekker seg fordi hun er flau for at hun ikke hørte på deg.

• 2 uker senere...
Skrevet
På 30. januar 2018 den 9.27, Fuzi skrev:

JA 

Er midt i en seperasjon med en mann fra Tyrkia. Han har oppholdt på fammilie gjenforening. Vi er jevngamle. Han har nå fått norsk pass. Nå har han flyttet ut. Vi har 1 barn sammen. Barnet vil han treffe når det passer han. Jeg ber han hver dag om han kan komme tilbake til oss. Han svarer nei. Jeg vet innerst inne at han trenger ikke det nå har han fått norsk pass. Han sier selv at han ikke trenger noen dame. Han har kamerater. 

Hvordan kunne jeg la meg utnytte?? 

Er det noen som jeg kan kontakte som kan frata han det norske passet, når han ikke vil treffe barnet sitt regelmessig? 

Dette er en 5 år gammel tråd...

Anonymkode: 7afb0...52e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...